Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Flash expert?

• Flash expert?

Publicerad av patrikol på 15 oktober, 2004 vid 20:24

Har sedan en tid tillbaka börjat med Flash och behöver någon att fråga lite ibland. Ingen fara kommer inte att mail bomba någon. Men vem vet kanske döljer det sig någon Flash expert på Steffo? Jag använder Flash MX 2004a.
    Det jag mest undrar över är inte hur man gör enkla kortfilms sekvenser för en annons eller ritar figurer utan mer upplägget för hemsidan infrastrukturen kanske man skulle kunna kalla det.
    Den som söker han finner! Ibland. smile.gif

dmp svarade 20 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • bohm

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:40

Jag kan inte ett smack om flash…jag har försökt lära mig jag har inte haft tillräckligt med motivation…. Men mycket fakta om flash, dreamweaver, photoshop, m.m. hittar man här: http://www.webdesignskolan.com/
    Mycket info hittar man på deras hemsida, men vill man ha mer info kan man beställa deras CD för 199kr…

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 22:01

Tack har själv hittat den tidigare mycket bra site bra pris på Cd skivan har flera versiopner av den. Tyvärr har dom nästan ingenting om upplägget på en flash site mest en massa rita grejor och det kan man hitta tusentals med beskrivningar om det stadiet har jag passerat. Nu vill jag lära mig vilket som är bäst allt i en swf fil eller en som anropar en massa små swf s hur gör man bäst med txt filer osv…

• zoolander

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 02:15

det e jag som e under kover och mixtrar med fin flasch… hehehehehehehhehe.. mohahahahhaa mohahahhahaha

• dmp

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 20:13

http://www.communitymx.com/ <-- där finns rätt möe tutorials..

• patrikol

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 20:16

Tack en ny för mig skall granskas med lupp! smile.gif Har fått ganska mycket hjälp nu två väldigt dutiga killar som jag kan bolla lite mer avancerade script med fan vad gött det är med internet för det mesta! smile.gif

• dmp

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 20:34

http://www.cbtcafe.com/flash <-- där finns det rätt möe kule me.. gratis desutom =)

• patrikol

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 22:07

Gött ny för mig den med! smile.gif

• patrikol

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 22:30

Har precis tittat på en film om Actionscript och load movie! Så jävla bra enkel och tydlig Tusen tack precis något sådant jag letat efter! smile.gif

• dmp

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 08:15

vassegoo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Flash expert?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.