Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Flashbacks från sommaren
-
Flashbacks från sommaren
Publicerad av niklas82 på 6 november, 2003 vid 12:41Nån bild från Megakite tjofräset i skanör i Wcl.se husvagn som agerade efterfest för 20+ personer..
stålmannen/vidrig kör sin melodi som fäller alla kex i stan
se som alla är väldigt intresserade av hans sång:niklas82 svarade 21 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
osså har vi rickard från Halmstad som agerade trubadur resten av kvällen..HEHEHE RIIIIIICKAAAAARD
ps. det är väldigt internt det här. ds. -
haha jag fck en alldeles speciell bild av kära erik men vet ej om ja ska psota den här för då vet man ju var den där gitarra har varit…
Takoon Stan hälsar förresten han fick en kopia han me… crazy night….
-
Gamle Ed från London som lämmnade oss för några tramsiga resor mitt på sommaren..
Wick-Ed Where you at.. You have to keep us updated..
-
Jävligt överriggad..
var så sugen men.. jag kom inte upp på brädan för jag blåste iväg hela tiden..
Obs dom lyfter mej faktiskt inte dom drar ner mej synd att jag inte fick åka -
snygg… fan va pontan ligger när a den där guran..fifan, måste lukta…
-
osså johan efter att han är väldigt sliten…
hans äckliga hundöra
ni ska se hans ”cameltoe” -
Ditt svin
, jag som hade snyggat till mig för den kvällen när vi skulle ut och dansa långdans du och jag niklas. Skäms inte nu, jag ska lägga upp en bild som jag har på dig från danskvällen senare. Hoppas stålmannen kommer och spelar visor för oss när vi är larmade om en och en halv vecka.
Frid -
hihi
CHaaaaaaaba har satt sina spår…
Jah det hade vatt gött om stålis hade dökit upp o räddat dan -
har ni lagt märke till min väldigt fint rakade armhåla som ansas på sommaren ?? HAha
Logga in för att svara.