Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fler bilder från Cumbuco
-
Fler bilder från Cumbuco
Publicerad av wibban på 30 november, 2006 vid 18:12Fixar med linorna
Launching the kite
Äntligen på vattnet
Ibland var det dåligt med vind…
Oooops, tappade visst kontakten med brädan. Eller var det medvetet?
Lattjar lite
Laddar för ett hopp men det blev bara ett halvlamt försök i den då ganska dåliga vinden
Kitesurfing är underbart 🙂
Cauipe lagunen, Brasilien 2006-11-27
Ha de gött
/Wibbanwibban svarade 18 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Allt är ju inte bara kiting
Punktering och drygt en timmas väntan på en Burracheria
Konst i närheten av Burracherian
Titta lite noggrannare på bilden så ser ni vad man kan använda linorna till mer…
Två schyssta hopp i Tahiba lagunen. De kör med Nemesis Pro 10m2
Dancing on the ceiling… på buggyn
Parracuru en dag med inte så många kitare. Lägg till minst det dubbla så har ni som det var där ibland
På väg hem från Parracuru. Bilden tagen i farten
Efter att ha blivit stoppade av polisen och rånade av dem på 180 :- så fick vi vackert sitta vid vägkanten och vänta till vi fick påfyllning med bensin. Inget jag kan rekommendera mitt i natten i Brasilien 😉
Nu får det räcka med bilder…
/Wib -
Ser ju gött ut, nästan så man vill åka bort från Sverige ett tag.
-
Nääää jag e int bitter… Inte ett dugg avis jag lovar. Man har det så underbart här i mörkret när man sitter i skolan.
(ser jäckligt gött ut)
-
Lägger upp en video oxå men hittade ingen bra converter från 3gp nu…
Får bli en lite sämre variant men jag hoppas att det inte gör videon sämre. -
Fan va gött nu blir man ju riktigt resesugen!
Tack för goa bilder. 🙂 -
Jag anar en härlig bildexplosion efter alla vinterns resor. Mumma.
-
sourra wrote:Jag anar en härlig bildexplosion efter alla vinterns resor. Mumma.
gött synd att det blivit så möe folk i paracuru det var det inte när en annan var där för 1,5 år sedan
-
Svinet wrote:sourra wrote:Jag anar en härlig bildexplosion efter alla vinterns resor. Mumma.
gött synd att det blivit så möe folk i paracuru det var det inte när en annan var där för 1,5 år sedan
Japp, det var mer än 60 kitare samtidigt ute där ibland.
-
Svinet wrote:sourra wrote:Jag anar en härlig bildexplosion efter alla vinterns resor. Mumma.
Förra året var också glesare. Synd, vågorna på revet där är kanon när de är stora… nu fattar jag varför Posadan där i stort sett la på luren när jag ringde å ville boka.
Sjysta bilder iaf.nic
-
nic wrote:Svinet wrote:sourra wrote:Jag anar en härlig bildexplosion efter alla vinterns resor. Mumma.
Förra året var också glesare. Synd, vågorna på revet där är kanon när de är stora… nu fattar jag varför Posadan där i stort sett la på luren när jag ringde å ville boka.
Sjysta bilder iaf.nic
Japp man får helt enkelt leta upp nya roliga resmål som inte har blivit överösta. Det året jag var där så träffade jag folk från holland och österike dem skulle bygga ngt kitecenter där. Blev det av? I paracuru alltså.
-
Svinet wrote:Japp man får helt enkelt leta upp nya roliga resmål som inte har blivit överösta.
En turkisk turk från turkiet som jag pluggar med tipsade om Cesme/Alacati som det stod om i onlinemagasinet med Hugos krasch i. Tydligen ska det vara riktigt bra åkning. En aning kallt så här års men kanske kan det vara ett prisvärt alternativ till sommaren?
-
sourra wrote:Svinet wrote:Japp man får helt enkelt leta upp nya roliga resmål som inte har blivit överösta.
En turkisk turk från turkiet som jag pluggar med tipsade om Cesme/Alacati som det stod om i onlinemagasinet med Hugos krasch i. Tydligen ska det vara riktigt bra åkning. En aning kallt så här års men kanske kan det vara ett prisvärt alternativ till sommaren?
Säkert bra men du måste ha en atlant typ för att få riktigt swell, allt annat har vi ju här hemma (utom värmen).
Jag skulle föredra Marocco eller sydafrika då. Eller kanske Portugal…nic
Logga in för att svara.