Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Fler maui-bilder…
-
Fler maui-bilder…
Publicerad av petter på 27 april, 2005 vid 08:05ubbe svarade 19 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Välkomna hem (även fast det var ett tag sen)
Hör av dig så tar vi en lunch så an får höra om allt regn som kom…
honken -
Fantastiska bilder, bra brännvidd på surfbilderna! Flera av bilderna är tävlingsbilder(om det är intressant), helt klart!
Måste komma iväg nästa år! *suck* 8 år sedan sist…
Snyggt hursomhelst, trevligt format att publicera bilderna på, snygga ramar med vit passande ramkant. Kanon!!
/David -
-
Tackar, tackar för dessa sköna bilder.
Man längtar ju redan tillbaka. (varit hemma snart en vecka)hehe.. -
Ahuuuh, jag vill komma iväg någongång!!!
Fina bilder från ett fint ställe!
/ Calle -
Hejsan!
Superfina bilder, verkligen! Proffsfotograf eller bara ett jätteintresse i att fota? -
Jag måste också säga att fotografen har lyckats väldigt bra. Gillade speciellt en lite underexponerad surfbild med mycket underligt ljus, himlen var völdigt mörk och cool!
Annrs märks det att han vet vad förgrunder mm heter =)
Nån som vet vem som tagit bilderna? (Petter!?)ha det
-
Jodå, lämnade in brädorna på HiTech och fick bra pris för dem
såldes för ungefär samma vi köpte dem för. -
Underbara bilder…och det var som vanligt underbar tid på Maui och alltid trevligt sällskap!
Aloha
Calle N
-
alla surfbilder med 12ggr zoom är jag skyldig till, zoom är ju en kunglig finess men kameran blir ju lite större tyvärr. känns iallafall som det var helt rätt att köpa en kamera till slut, efter 33 år utan. har plåtat drygt 5000 bilder på 6 månader nu för och kompensera 😉
/marcus
-
Men va coolt. Är riktigt sugen på att åka dit. Är det någon som är på G dit i Januari- MArs så är jag sugen att åka med
-
Snygga bilder!!!
När var ni där? Hur länge? Antal seglingsdagar?
Hur fixa boende? Tacksam för all info. Blir ju såklart sugen när man ser sådana bilder.
/Wille Plana
Logga in för att svara.