Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fler nybörjare???

• Fler nybörjare???

Publicerad av alo76 på 30 maj, 2010 vid 09:16

Hej,

Jag gick en kurs i slutet av förra säsongen, men kom sen inte igång med kitandet. Tänkte ta tag i detta i år och kommer antagligen att ta någon refresh-kurs snarast möjligt.

Tyvärr har polaren som jag gick kursen med skadat sig (inte kiterelaterat;), så därför undrar jag om det finns några andra nybörjare som vill åka ut gemensamt. Alltid bra att supportera varandra tills man fått upp lite stabilitet. Speciellt som jag fortfarande är på nivån där jag behöver träna starter…

Hör gärna av er!

/Andreas

nille85 svarade 14 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • reusmary

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:23

japp! Nybörjare här med!
    =)

• nille85

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:27

…och jag med :smirk: Skickade ett PM till dig

• hah

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:27

Check!

• reusmary

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:31

Ngn av er som är sugna på Lundåkra idag?

• nille85

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:33

Jag kanske är sugen, när och hur länge? måste hinna jobba lite idag tänkte jag också, men svårt att motstå kitesurf 😀

• alo76

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:49

Härligt med snabba svar;)

Lundåkra idag känns helt klart som ett alternativ. Kan definitivt prioritera bort några andra aktiviteter;)

• reusmary

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:52

Kul!
    Jag och ev. Nille drar dit om ca en timme!
    🙂

• nille85

Medlem
    30 maj, 2010 vid 09:58

Klart jag hänger på kom jag fram till, jobbet får vänta så länge det behövs :smile:.

• alo76

Medlem
    30 maj, 2010 vid 10:02

Bra prioriterat;)

Då ses vi där om ca 1h.

• humeenils

Medlem
    30 maj, 2010 vid 10:45

Jag är också ROOKIE! 🙂

• stoffe-2

Medlem
    30 maj, 2010 vid 14:07

Kom precis hem från Lundåkra, gick rätt bra idag faktiskt..:)
    Kanske dags att skaffa egen gear nu..;P

• nille85

Medlem
    30 maj, 2010 vid 15:28

Gick riktigt bra i Lundåkra idag för mig med 😀 Tråkigt att du inte kom ut i vattnet Andreas, får ta den biten nästa gång då 😉 Bara säga till när du är påväg ut så hänger jag med om det finns tid. Var i alla fall roligt att träffas, alltid kul att träffa trevligt folk, detsamma gäller förstås Rosmari också!

• alo76

Medlem
    30 maj, 2010 vid 17:03

Kul att vi kunde få ihop något så snabbt, även om jag inte lyckades får klar all utrustning klar…;) Skall fixa min 10kvm-kite till nästa gång…

Kul att träffa er båda i alla fall.

Jag kör gärna fler gånger så vi kan väl höras av när det dyker upp några möjligheter. Gäller givetvis även övriga som svarat på tråden!

• skotten

Medlem
    30 maj, 2010 vid 19:05

hey guys, be carefull of that nasty ass metal thing in the water to the right of the launch spot as you stand on the beach.. its about 10m out if I remember correctly.. : )

Follow us on FB and Twitter!!

http://www.Facebook.com/kiteboarding.se
    http://www.Twitter.com/kiteboardingse

http://www.kiteboarding.se
    sig2.jpg

• stoffe-2

Medlem
    30 maj, 2010 vid 19:36

Tackar för heads up:en… Jag såg inget så det är kalasbra att ni förvarnar..:)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fler nybörjare???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.