Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fler som tänkte köra i Sthlm imorgon Måndag ?
-
Fler som tänkte köra i Sthlm imorgon Måndag ?
Publicerad av Borttagen användare på 27 september, 2009 vid 15:24Jobbade idag och missade tåget….., alla som tänker köra imorgon på dan, efter lunch räcker upp en hand !
och var ?Prognosen är väst 9-12 m/s enligt smhi. Svenne föreslog närlunda som jag tycker funkar helt ok på väst.
Mvh Urban
stefanlindmark svarade 15 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jajamän, Närlunda imorrn! Jag singlar ut vid 10 nån gång skulle jag tro.
-
Borttagen användare
Borttagen användare27 september, 2009 vid 15:45Ok, prognosen ser bättre ut efter lunch och det är först då jag kan komma. Typ 13:00, ta sovmorgon så blir vi två iaf..:grin:
Svenne;578958 wrote:Jajamän, Närlunda imorrn! Jag singlar ut vid 10 nån gång skulle jag tro. -
Jag tänkte nog testa Närlunda imorgon, ska lämna ett segel hos Björns Segelvård vid 13:00 sen drar jag till närlunda.
-
Jag har också ledigt imorgon, blev besviken som attan på Närlunda idag. Överväger torö/kärringviken imorgon.
-
Jag skiktar också på fågelöudde perfekt om det vrider lite mot nord, är väl där vid 16:00.
Fler som kommer dit för efter jobbet surf? -
Fågelöudde. 12:28. VNV 3-5m/s (uppskattat). Glömde bullarna hemma.
Update, 12:50, har ökat lite, uppskattar 5m/s stabilt. Jag riggar 7.2/100l och provar.
-
Tänkte prova i em! Närlunda eller Görveln? Blåser de nå`t, är det nån som har koll?
-
Gick ut en bra sväng men det var formula som gällde i den vind som fanns kvar.
Logga in för att svara.