Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Flest inlägg!!
-
bohm wrote:Det intresantaste är ju;
Vem som har mest prylar?
Nej, vem har snyggast prylar. -
johanneslarsson wrote:Varför måste man hålla på och jämföra sig med varandra hela tiden? Om min strävan skulle vara att ha mest respekt på alla de forum som representerar mina fritidsintressen så skulle man ju tillslut sluta leva.
Det är inte coolt att ha skrivit flest inlägg,
Det är inte coolt att ha varit registrerad längst osv.Skriv saker som är till uppbyggelse för andra och som andra kan glädjas av, hjälp nybörjare, svara på frågor mm, det är coolt. Istället för att lägga all energi på att verka matcho och peta in kommentarer här och där på andras inlägg.
Sen ute på vattnet, i vågen eller i flyouten kan man vara hur matcho man vill.
Bra sagt! Håller med till fullo!
-
gh0st wrote:Nej, vem har snyggast prylar.
Jag röstar på fifis bräda, jackos boardshorts(tarzan string)
-
patrikol wrote:sourra wrote:wind-lover wrote:”OKAJ!!”:smirk:
Har vi någon vinnare på; flest skrivna inlägg? 😀
Vad som är intressantare är ju vem som har flest per dag. Någon vinnare där?
Jag tycker att vem som har mest inlägg är totalt ointressant!
Bättre då med:Vem har mest inlägg med bra bilder
Vem har mest inlägg med bra filmer
Vem har mest inlägg med bra feedback på testade produkter
Vem har mest inlägg med bra hjälp till nybörjare
Vem har mest inlägg med roliga grejor
Vem har mest inlägg med bra reseskildringarVad med mai då, Jag har jobbat i två år med at komme på topp for :
Vem har mest inlägg med shit
Lag en tevling for muslimer och norbaggeren med, annars blir dette forumet rasistisk -
Antal dagar på vattnet / antal inlägg = Trovärdighet
Mycket lågt värde = snackesurfare (tror då de kan allt om kites och kitning men i verkligheten har de fullt upp med att lära sig ta höjd)
Mycket högt värde = Äkta kitesurfare (Typer som bor i ett varmt land och har ett liv som man kan vara avudsjuk på)
-
gogga wrote:Jag röstar på fifis bräda, jackos boardshorts(tarzan string)
Fifis bräda är helt klart snyggast, med Henkes på tät andraplats.stebe wrote:Antal dagar på vattnet / antal inlägg = TrovärdighetMycket lågt värde = snackesurfare (tror då de kan allt om kites och kitning men i verkligheten har de fullt upp med att lära sig ta höjd)
Mycket högt värde = Äkta kitesurfare (Typer som bor i ett varmt land och har ett liv som man kan vara avudsjuk på)
Håller med fullständigt. -
stebe wrote:Antal dagar på vattnet / antal inlägg = Trovärdighet
Mycket lågt värde = snackesurfare (tror då de kan allt om kites och kitning men i verkligheten har de fullt upp med att lära sig ta höjd)
Om man nu råkar ha massa timmar på vattnet men 0 inlägg här på steffo, vad händer då? Syntax error visar i alla fall min miniräknare, något att sträva efter?
-
johanneslarsson wrote:stebe wrote:Antal dagar på vattnet / antal inlägg = Trovärdighet
Om man nu råkar ha massa timmar på vattnet men 0 inlägg här på steffo, vad händer då? Syntax error visar i alla fall min miniräknare, något att sträva efter?
Om man inte skriver något på steffo finns det ju inga inlägg att beräkna trovärdighet på.. således syntax error
-
Fifi wrote:Fifis bräda rockar getpung!
Fullt ladat pungbreda med rockefia på er knäsj -
stebe wrote:Antal dagar på vattnet / antal inlägg = Trovärdighet
Helt rätt!
Man skall alltid hålla sig inom sin egen nivå med uttalande, det finns alltid folk som kan mera av någonting så då är det bättre att låta dom göra dom uttalandena så blir det inte fel.
Tyvärr är det en del som spenderar mycket tid på vattnet och kan en hel del men är riktiga skitstövlar mot dom flesta här på Steffo och dom kan vi klara oss utan.
-
Då är jag på ukontrollerad bodydrag nivå
Det finns dom som aldrig är på vattnet, men kan alt her på steffo med…….
Det finns nogon som har svårt for at beretta/forklara hur man kiter selv om dom kan kite. Det kan even vara språkproblemer. Til exempel om du skal få kitebruksanvisningen på muslimsk eller norsk skulle det vara svårt at fatta
Logga in för att svara.