Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Flex!!
-
Flex!!
Publicerad av kelso på 30 november, 2006 vid 16:09Flex är det bästa som finns! Jag har en massa möten men får planera min övriga tid som jag vill och hoppar över mindre viktiga möten när det blåser. En grym chef och jobb nära havet är det bästa….. Ett måste på vintern. Tycker synd om er som inte kan flexa. Imorn blåser det!
kelso svarade 18 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Kelso wrote:Flex är det bästa som finns! Jag har en massa möten men får planera min övriga tid som jag vill och hoppar över mindre viktiga möten när det blåser. En grym chef och jobb nära havet är det bästa….. Ett måste på vintern. Tycker synd om er som inte kan flexa. Imorn blåser det!
”Grym chef” får man inte tolka för bokstavligt väl?
Är du i Fisken i gryningen då? (http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=45942)
-
Inte det minsta avundsjuk!
Jaja, jag har väl iofs också någon sorts flex, men vinterns sydafrikaresa överskrider semestern med nån vecka. Just nu måste därför jag upprätthålla nån sorts bild av en God Medarbetare, och stanna på jobbet på dagarna. Som tur är ska det ju blåsa i helgen också. Hårdrock!!
/jeppo
-
Kelso wrote:Flex är det bästa som finns! Jag har en massa möten men får planera min övriga tid som jag vill och hoppar över mindre viktiga möten när det blåser. En grym chef och jobb nära havet är det bästa….. Ett måste på vintern. Tycker synd om er som inte kan flexa. Imorn blåser det!
haha =D det är väl nu kelso är som mest aktiv på vattnet? Kallt, ingen sol och rent ut sagt deprimerande…
Logga in för att svara.