• Flexifoil

Posted by rtotheg on 7 september, 2008 at 19:42

tjenare grabbar

Dags för mig att byta märke .

jag har kollat in Flexifoil ION3 kitsen , någon som provat eller äger en , låt höra vad ni tycker om dem samt om andra märke också . vad som är bra o mindre bra

molle73 replied 16 years, 3 months ago 13 Members · 22 Replies
  • 22 Replies
  • molle73

Member
    7 september, 2008 at 20:09

Bra val! Har kört dom ett tag nu. Skickar dig ett mail.
    Ha de!

• rusiak

Member
    7 september, 2008 at 20:12

@RtotheG 497704 wrote:

tjenare grabbar

Dags för mig att byta märke .

jag har kollat in Flexifoil ION3 kitsen , någon som provat eller äger en , låt höra vad ni tycker om dem samt om andra märke också . vad som är bra o mindre bra

Tjena!

Kör Ion3, är mäkta nöjd! Kört med diverse annat innan, båder C och sle-kites. Fruktansvärt solid kite där du har fett me möda lagt på kvalisorten.

För mig passar den prima ballerina. Mjukt o fint drag, förlorar inte allt om du kört den aggressivt genom vindfönstret, vilket uppskattar när jag kör vågor, speciellt här hemma då du inte får allt för mycket tryck från själva vågen. Urkrokat är den smutt, ínte tung för fem öre och inget problem med att den backstallar.

Bara till att hör av dig om du vill testa!

//Alex

• rtotheg

Member
    7 september, 2008 at 20:43

låter kanon , hur är de med bommarna vilken ska man satsa på hadlow eller standard ? vad är skillnaderna ?

• molle73

Member
    7 september, 2008 at 21:10

Se mail!

• rtotheg

Member
    7 september, 2008 at 21:14
    Molle73;497728 wrote:
    Se mail!

se mail 😉

• eddie

Member
    7 september, 2008 at 21:22

Skicka gärna samma mail till mig…

eddie.sigvardsson@gmail.com

De ser verkligen skitfina ut. Lika gedigna som North, men lite mindre tyska 😉

• skotten

Member
    7 september, 2008 at 21:29

and they dont fall apart when you ride them….

• rtotheg

Member
    7 september, 2008 at 21:31

ah vet dock inte hur dem funkar till wakestyle

• gh0st

Member
    8 september, 2008 at 06:10

Funkar kanon till wakestyle enligt de jag talat med, tror att det är en av de bättre kitarna på marknaden.

• arild

Member
    8 september, 2008 at 07:34

Ion 3an Kan va den bästa !!!!

sjukt stabil och skön kite, är du i Varberg bara att ringa om du vill testa.

• tote

Member
    8 september, 2008 at 09:20

Kan bara hålla med. Kör ION3 12,5:a och Atom08 i mindre strl. Ruskigt bra kvalitet och flygegenskaper! Flexibommarna är cleana och funktionella, allt du behöver. Testa själv så snart du får tillfälle.

• skotten

Member
    8 september, 2008 at 10:09

yaay he has ordered one.

• nic

Member
    8 september, 2008 at 12:32
    Arild;497787 wrote:
    Ion 3an Kan va den bästa !!!!

sjukt stabil och skön kite, är du i Varberg bara att ringa om du vill testa.

Jag vill testa me. Tycker att de ser ut att vara bra konkurrent till Ozone. Me like…

nic

• skotten

Member
    8 september, 2008 at 15:35

I will have a bunch to ride at varberg, as well as a bunch of naish.. maybe, I can sort out some EH,

• molle73

Member
    8 september, 2008 at 21:30

Eddie, jag la samma mail till dig som till RtotheG.
    Kör ION och jag har inte provat någon annan kite jag är så nöjd med. Mer info i mailet.
    Mvh /M

Page 1 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

You must be logged in to create new discussions.