Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Flexifoil
-
@Molle73 498090 wrote:
Eddie, jag la samma mail till dig som till RtotheG.
Kör ION och jag har inte provat någon annan kite jag är så nöjd med. Mer info i mailet.
Mvh /MJag tror faktiskt dom är riktigt bra, Atom08: an är helt slut i UK och dom är otroligt populära och har stor hysteri och efterfrågan, såpass att 2:an handspriset är nästan lika högt som nypriset och alla säger att ION3:an är bättre…
-
Kan tänka mig att det är stort i England att en landsman är grym på nån annan sport än cricket eller golf. Men är det inte bara att tillverka fler?
-
@sourra 498151 wrote:
Kan tänka mig att det är stort i England att en landsman är grym på nån annan sport än cricket eller golf. Men är det inte bara att tillverka fler?
Så fina kitar är inget man hafsar ihop!!!!! 🙂
Har bara testat ion kiten lite snabbt och den kändes bra men jag gillar mina atom kitar till wakestyle bättre men det kanske är en vanesak. -
Lite kul detta. Bara förra sommaren när jag körde Atom i Habo visste typ ingen vad jag hade för kites..
I Portugal (England såklart) Spanien, Frankrike, you name it, är det ett erkänt märke sen länge. Kvalitet.
Segelmakare som jobbat lika länge (el längre) än Peter Lynn. Erfarenhet från “riktig” segling är deras bas. Vad som behövs för att grejer ska funka/hålla är inget som man tar fram över en natt.
(Som med det mesta va;) )
/M -
Kvalitet, fint drag, smutt urkrokad, kanon för wakestyle, suverän i vågor, clean bom….!! Finns det inga nackdelar med denna superkite???
-
Har en jänkar kommpis som gillar ion so skarpt att han inte ville låna ut sin!
Prova RRD Obsesion den gillar jag! -
@JBI 498257 wrote:
Kvalitet, fint drag, smutt urkrokad, kanon för wakestyle, suverän i vågor, clean bom….!! Finns det inga nackdelar med denna superkite???
Jo, men här pratar vi om fördelarna! 😉
Att ha en bra support från Rob i Götet som saluför dem här i Sverige. Att han är uppbackad på ett seriöst sätt från Flexis HQ i UK gör att det känns bra att köra dessa grejer. Händer något med utrustning fungerar reklamation, reservdelar mm.
“DE´ känns tryggt” (gammal sunkig 90 reklam slogan..)
😉
Log in to reply.