Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flexifoil ION4

• kiters_se

Medlem
    9 februari, 2009 vid 14:41

@Brushanen 529481 wrote:

Nya Flexifoil Ion på gång, kolla vad som står på Kitemovment
    http://kitemovement.com/tag/flexifoil/

Ser fin ut!

Peter

• johanw

Medlem
    9 februari, 2009 vid 18:26

damion o nicke har kört dom i aussie.. damo gilla den som fan men inte nicke.. har för mig han sa att de va mycket mer drag i den!!

• gh0st

Medlem
    10 februari, 2009 vid 09:52

…………………

• gh0st

Medlem
    10 februari, 2009 vid 09:52

Jo, i December hade vi Flexifoils leaddesigners for kites, brador och ovriga produkter och en team akare boende hos oss i nagra dagar o sen roadtrippade vi till Lancelin o hangde dar i nagra dar och vi fick mojligheten att prova alla 2009 ars prylar.
    ION4 har mycket mer drag an vad ION3 har, den ar mer lik Hadlow Pron an vad ION3an har och man kan lugnt ha en storlek mindre an vad man vanligtvist har. Det ar en ny kite, med extra strutt an jamfort med ION3an. Den loopar riktigt nice, kanske mer kraft an Hadlow Pron t.o.m. Jag var dock valdigt ofta fett overriggad da jag korde den sa jag fick inte en riktigt rattvis bild av den, jag alskade dock den nya Neutronen som ar lik Atom08:an vilket ar en sweet kite

• gh0st

Medlem
    10 februari, 2009 vid 09:53

eeeeeeh, jag tryckte pa posta snabbsvar en gang….

• gh0st

Medlem
    10 februari, 2009 vid 13:32

Lite bilder pa prototyper av ION4…
    Pa bilderna ser man Damo, Henry som ar kite designer, Ed som designar bradorna och Marty som ar test akare och en val mage som spolats i land som lockade dit en hel del haj.

• johanw

Medlem
    10 februari, 2009 vid 15:30

@gh0st 529690 wrote:

Lite bilder pa prototyper av ION4…
    Pa bilderna ser man Damo, Henry som ar kite designer, Ed som designar bradorna och Marty som ar test akare och en val mage som spolats i land som lockade dit en hel del haj.

fan va jag saknar den spoten!!

• gh0st

Medlem
    10 februari, 2009 vid 23:16

Hehe, det ar nice har. Men du skulle sett vilka spots det fanns langre norr! Som ”the pond” men 30 ggr storre och INGA andra kitare! =)

• curry

Medlem
    11 februari, 2009 vid 00:09

ser jag små kickers med platt mellan o frånlandsvind ??

shiiiiiiiiit vad nice!!!

• gh0st

Medlem
    11 februari, 2009 vid 01:11

@curry 529824 wrote:

ser jag små kickers med platt mellan o frånlandsvind ??

shiiiiiiiiit vad nice!!!

Jepp, plus att det ar en bukt sa hander det nagot sa hamnar du pa stranden igen ca 1km ner. Det ar nice i de ratta vindarna men ratt choppigt i fel vindar (som det tyvarr oftast ar) o hogvatten.

• roland

Medlem
    11 februari, 2009 vid 04:33

Ser lite north ut……tyskt

• brushanen

Medlem
    17 februari, 2009 vid 11:34

@gh0st 529827 wrote:

Jepp, plus att det ar en bukt sa hander det nagot sa hamnar du pa stranden igen ca 1km ner. Det ar nice i de ratta vindarna men ratt choppigt i fel vindar (som det tyvarr oftast ar) o hogvatten.

Ser riktigt gott ut Ghost! Solen skiner på dem som förtjänar det

Inte dåligt att Flexifoil Swe har teamrider på plats way out west med Flexitestteamet. Snart kommer AH-pro och Neutron, lagom tills det är dags att gå ur idet.

• kiters_se

Medlem
    26 februari, 2009 vid 22:48

Beställ en 10,5 m2 röd kite only åt mig!

Tack!

Peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flexifoil ION4

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.