Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Flexifoils rapport från PKRA
-
Arrogans… Om en EH 11 kan dra den fede mellan Margarita och Coche snabbare än nån annan så är det nog hyfsade grejer gosse lelle.
-
Att Anna säger att PKRA är korrupt ger ju lite substans i det rambo säger, även om rambo e rambo o rambo säljer EH.
Själv försöker du kränga kites i vartenda inlägg du gör!
Självklart kan jag förstå att du reagerar på rambos personangrepp gentemot dom du skrev, men du e väl inte Aarons pappa? Nä jag tror vi alla förstår att det rambo skriver ska tas med en nypa salt, vilket de flesta oxå gör.
Ingen trodde väl på att Aaron skulle va homosexuell?Har personligen saknat rambo på senare tid här på forumet.
-
Som ni skriver är det kul med rambo tillbaka i sin sedvanliga stil.
Varför kan man då inte få svara med lite sedvanlig humor tillbaka.Alla uppskattar högkvalitativa bilder osv men om någon nu skall efterapa kommer vi hamna i något som närmst kan kallas clonewars.
O nääää, jag säljer inte. Prova ordet ifrågasätter istället, lägg det på tungan samtidigt som ni läser. JAJUSTDETJA! stämmer till 100% då
Cloner…
-
sånna människor som du e så roliga, sånna som helt plötsligt får för sig att dom kommit på nått bra och att dom kan knäppa någon på näsan. DET är humor..
-
Luktar det barn? Är det EH-killarna som är avis? Trodde det var äldre män som reagerade starkt mot att Rambo inte tycker om Aaron, inget annat.
-
Skulle va rätt kul att se denna tråd i det verkliga livet!
Vilken fajt
Ha det gött!
Peter
-
Svar till:
O nääää, jag säljer inte.
[/ QUOTE ]
så du är inte med som teamåkare(eller vad man nu ska kalla det??) på kiters hemsida?
-
Tja, är partner till kiters.se på så vis att jag enkelt kan rekomendera för folk i mitt område vad dom bör använda för utrustning.
Dock så passar ju inte alltid vårt sortiment alla så det är inte ovanligt att jag rekomenderar utrustning från en tillverkare vi inte representerar. EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites. Men sen är det mest folk som vill pyssla med ATB som hör av sig till mig, í den världen finns EH inte ens med på kartan. Fel planet tyvärr.
Och att knäppa folk på näsan…
Jo, ska inte neka till det. Det är underhållande att se folk som desperat försöker efterleva ”hang loose” kulturen. Att dom sen inte fattat att HL-folk är bland dom mest jordnära och trevliga människorna på jorden, riktigt sorgligt faktiskt.Tänk på vilka det är som förmedlar kiteinköp innan skränet och skrävlet börjar. De som förmedlar inköpen är till 95% andra kiters. Om dom har en sned bild av folket som kör ett märke kommer detta att drabba inköpsstatistiken. Så tänk lite affärsmässigt, åtminstonde ni som representerar en butik eller ett märke.
-
Svar till:
Att Anna säger att PKRA är korrupt ger ju lite substans i det rambo säger, även om rambo e rambo o rambo säljer EH.
Själv försöker du kränga kites i vartenda inlägg du gör!
Självklart kan jag förstå att du reagerar på rambos personangrepp gentemot dom du skrev, men du e väl inte Aarons pappa? Nä jag tror vi alla förstår att det rambo skriver ska tas med en nypa salt, vilket de flesta oxå gör.
Ingen trodde väl på att Aaron skulle va homosexuell?Har personligen saknat rambo på senare tid här på forumet.
[/ QUOTE ]
PKRA är fan Corrupt som faaan, dom forsokte muta mig att snacka skit om Aron, men jag sa det behover ni inte det gor jag garna enda.
-
Svar till:
Luktar det barn? Är det EH-killarna som är avis? Trodde det var äldre män som reagerade starkt mot att Rambo inte tycker om Aaron, inget annat.
[/ QUOTE ]
jag tycker itne man ska uttala som kiters.se har gjort när man inte ens har träffat parvlen, ingen som ens jubla tyst när dom announca hans namn som vinnare igår kväll, Portas fick däremot bra med jubel för sin andra plats.
-
Svar till:
EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites.
[/ QUOTE ]
Så du rekomenderar kites efter hur trevlig personen som säljer dem är?
Det låter ju sjuuukt vettit -
Svar till:
Svar till:
EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites.
[/ QUOTE ]
Så du rekomenderar kites efter hur trevlig personen som säljer dem är?
Det låter ju sjuuukt vettit[/ QUOTE ]
hahaha fan va bra.. då hade jag rekomenderat EH eftersom mackan säljer dem!
Logga in för att svara.