• Publicerad av anders_hoffman på 18 oktober, 2002 vid 22:03

Det här är ett väldigt mansdominerat forum, det skulle vara kul om det kom lite kvinnliga inlägg osv. Finns det överhuvudtaget någon kvinna här på konfen??

Vet iofs att det finns en, hon tipsade mig om Varbergs WS-gymnasium, men är det den enda??? confused.gif

gegga svarade 22 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 22:14

Det var väl en som hette hanna här också förut. RAN finns ju så man tycker att de borde hitta hit men men…

• kungdenknege

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:06

Surfchick finns ju på vågsurfkonfen.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 18:43

jodå visst finns det tjejer också, jag till exempel…
    just nu undrar jag om det finns någon bra transportfirma som man kan skicka iväg sin bräda med… Någon som vet?

• peter-andersson

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 19:02

Menar du inom sverige så är det bussgods eller ASG som gäller skulle jag tro.

• skarabe

Medlem
    20 oktober, 2002 vid 08:52

Se inlägget ‘Transport?’..

• pajas

Medlem
    20 oktober, 2002 vid 19:31

bussgods har en maxlängd på 2 meter … fast har man tur så kan man skicka längre prylar …. allt beror på vilket humör dom är på … men bussgods har oxå nått avtal med fraktarna på vissa orter då funkare det med brädor över 2 meter … fast snart är väl brädorna under 2 meter iaf smile.gif

• toka

Medlem
    21 oktober, 2002 vid 11:35

Och hur i hela friden märker du om det är ett “kvinnligt inlägg”? Vet inte riktigt hur jag ska skriva ett sånt…
    Är det en diskussion om vilken mascara som funkar bäst i 10m/s och vattenstartsträning du vill se?? confused.gif

• endy

Medlem
    21 oktober, 2002 vid 11:39

Tror att alla tycker det bara är kul om de tjejer som surfar kommer hit och visar sig laugh.gif

• toka

Medlem
    21 oktober, 2002 vid 13:46

Tadaaa!!
    Uppvisad och godkänd? smile.gif

• gegga

Medlem
    21 oktober, 2002 vid 13:55

Har hört att det finns några stycken men dom
    är visst alla plankor!!
    Men detta är ju ett plankforum så det är ju
    helt okej.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.