Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Flikka News…
-
Lite nytt godis på gång nästa vecka. Jag har valt denna grafiken. Vad tycks ?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
-
Stilig skapelse! Vad är det för mått?
Ska testa dina fenplaceringar. Hur små framfenor i quadsetupen tycker du behövs för att få mer fart för hopp i onshore? -
Fresh news!!! Kolla in denna helt sinnes skapelse!!! Har aldrig någonsin hållt en så lätt bräda, å formerna aaaaah dregla, titta å njut!
-
Freestyleplankan? Ser grym ut. Vad slutade vikten på?
Förmodar att skuggan till vänster i bild är en arm som håller i en smartfån. Annars en väldigt glad nybliven ägare. Schwiiiing!
-
Kan säga att de e rätt mycket swing i mina armar just nu, krispigare brädor e svårt å hitta. Personvågen funkade inte brädan är för lätt. Ska ta den med bagagevågen imorgon, men försäkrar dig om att de e den lättaste planka jag hållt i handen likaså Andreas, så utan tvekan under 5kg!!!
-
Fin bräda, men frillan är ännu mer imponerande! Vindsurfing lämnade liksom aldrig 80-talets estetik, pudelrockfrillan inräknad. Med tilltagande flint kan man inte annat än vara avis.
Lik som bär med Mackan Boman 1987!!!!
/JB
-
Serieproduser platen md lav pris så vi får freeride bort fra markedet.
eller
[video=vimeo;93478070]http://vimeo.com/93478070[/video]
-
Hup ! Fordi vi drikker så mye øl. Men vi har jo lengre historie inne bøgseiling enn dere. Hikk.
-
@Jesper B 722902 wrote:
Fin bräda, men frillan är ännu mer imponerande! Vindsurfing lämnade liksom aldrig 80-talets estetik, pudelrockfrillan inräknad. Med tilltagande flint kan man inte annat än vara avis.
Lik som bär med Mackan Boman 1987!!!!
/JB
Tack Jesper!? Eller är du sarkastisk!? De e nog första gången jag blir kallad för 80- tals pudelrockare haha hoppas som sagt att det är något positivt år 2014, men personligen är jag väldigt osäker…
Apropå estetik, tycker jag att detta kit är något i hästväg iallafall, känns ganska så iögonfallande med matchande grejer. Nu e väl risken att jag blir kallad för Peter Siepen eller någon annan kitsch person men låt så va de här tycker jag e ruskigt snyggt!
-
Har fått en ny fin kamrat 😊
Logga in för att svara.