Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Flikka News…

• martinlundgren

Medlem
    27 april, 2014 vid 20:19

Lite nytt godis på gång nästa vecka. Jag har valt denna grafiken. Vad tycks ? jybana5y.jpg

Skickas från min iPhone via Tapatalk

• svenne

Medlem
    28 april, 2014 vid 06:12

Snygg Martin!

• nachoman

Medlem
    28 april, 2014 vid 06:49

Stilig skapelse! Vad är det för mått?
    Ska testa dina fenplaceringar. Hur små framfenor i quadsetupen tycker du behövs för att få mer fart för hopp i onshore?

• donpedro

Medlem
    30 april, 2014 vid 12:16

Fresh news!!! Kolla in denna helt sinnes skapelse!!! Har aldrig någonsin hållt en så lätt bräda, å formerna aaaaah dregla, titta å njut!epupajuv.jpg

• dr-masse

Medlem
    30 april, 2014 vid 13:25

Freestyleplankan? Ser grym ut. Vad slutade vikten på?

Förmodar att skuggan till vänster i bild är en arm som håller i en smartfån. Annars en väldigt glad nybliven ägare. Schwiiiing!

• donpedro

Medlem
    30 april, 2014 vid 13:50

Kan säga att de e rätt mycket swing i mina armar just nu, krispigare brädor e svårt å hitta. Personvågen funkade inte brädan är för lätt. Ska ta den med bagagevågen imorgon, men försäkrar dig om att de e den lättaste planka jag hållt i handen likaså Andreas, så utan tvekan under 5kg!!!

• donpedro

Medlem
    30 april, 2014 vid 18:06

yveqa6ys.jpg

• jesper-b

Medlem
    3 maj, 2014 vid 10:19

Fin bräda, men frillan är ännu mer imponerande! Vindsurfing lämnade liksom aldrig 80-talets estetik, pudelrockfrillan inräknad. Med tilltagande flint kan man inte annat än vara avis.

Lik som bär med Mackan Boman 1987!!!!

/JB

• tws

Medlem
    3 maj, 2014 vid 10:39

Serieproduser platen md lav pris så vi får freeride bort fra markedet.

eller

[video=vimeo;93478070]http://vimeo.com/93478070[/video]

• bananen

Medlem
    3 maj, 2014 vid 18:31

@tws 722903 wrote:

Serieproduser platen md lav pris så vi får freeride bort fra markedet.

eller

[video=vimeo;93478070]http://vimeo.com/93478070[/video]

Fan vad ni är kassa på att segla i Norge

• tws

Medlem
    4 maj, 2014 vid 17:06

Hup ! Fordi vi drikker så mye øl. Men vi har jo lengre historie inne bøgseiling enn dere. Hikk.

• plantan

Medlem
    5 maj, 2014 vid 09:06

Hehe, öl(magarna)en måste ju förklara varför ni seglar vågor med sittsele….är lite avis på vågorna ni får segla dock.

Hej då.

@tws 722953 wrote:

Hup ! Fordi vi drikker så mye øl. Men vi har jo lengre historie inne bøgseiling enn dere. Hikk.

• donpedro

Medlem
    8 maj, 2014 vid 17:12

@Jesper B 722902 wrote:

Fin bräda, men frillan är ännu mer imponerande! Vindsurfing lämnade liksom aldrig 80-talets estetik, pudelrockfrillan inräknad. Med tilltagande flint kan man inte annat än vara avis.

Lik som bär med Mackan Boman 1987!!!!

/JB

Tack Jesper!? Eller är du sarkastisk!? De e nog första gången jag blir kallad för 80- tals pudelrockare haha hoppas som sagt att det är något positivt år 2014, men personligen är jag väldigt osäker…

Apropå estetik, tycker jag att detta kit är något i hästväg iallafall, känns ganska så iögonfallande med matchande grejer. Nu e väl risken att jag blir kallad för Peter Siepen eller någon annan kitsch person men låt så va de här tycker jag e ruskigt snyggt!

• jesper-b

Medlem
    9 maj, 2014 vid 13:11

100% seriös (som alltid?) och absolut något positivt!

/JB

• martinlundgren

Medlem
    10 maj, 2014 vid 19:07

ametajus.jpg

Har fått en ny fin kamrat 😊

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Flikka News…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.