Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Flyga med sin precious…

• Flyga med sin precious…

Publicerad av klang på 22 mars, 2007 vid 09:23

Har redan ångest över sommarens flygtripp till Karpathos, kommer de stora stygga väskgubbarna göra min SX precious illa…

Skulle inte bry mig nämvärt om det var min vågis, en ding mer eller mindre. Men min SX, my baby…

Hur packar man brädan för succé?

/Klang

hankloose svarade 18 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • dr-masse

Medlem
    22 mars, 2007 vid 09:53
  • klang

Medlem
    22 mars, 2007 vid 12:07

@dr Masse 371601 wrote:

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=36466

SUPER!!!

• tobhed

Medlem
    22 mars, 2007 vid 12:17

tänker du hyra en riktig speedraket på stället eller är det SX:an som du ska slå svenskt rekord med?

• klang

Medlem
    22 mars, 2007 vid 17:16

@tobhed 371630 wrote:

tänker du hyra en riktig speedraket på stället eller är det SX:an som du ska slå svenskt rekord med?

Har inte helt bestämt mig ännu, det finns ju både SX och Missile att hyra på plats. 430 EUR för att hyra i 28 dagar hos Chris Schill, och det kostar 130 EUR att låsa in sina prylar där under samma period. Får se vad det kostar extra med försäkring etc, har bett om offert.

Är lite lockad att hyra på plats eftersom jag är rätt säker på att jag kommer få hem min SX i två delar annars… fixar inte flygpersonalen det så gör jag väl det själv i ett av otaliga PB försök…

/Klang

• hankloose

Medlem
    27 mars, 2007 vid 11:36

Coola ner dig!

Har du en tippelboarbag kan du lägga brädorna i originalboardbagen och sen ner i trippelboardbagen! Sen lägger du seglen i botten och brädorna ovan på!
    Jag fick ner tre segel med master och två brädor1 Men du måste plocka av stropparna på brädorna!

Du kan ändå räkna med att din SX blir mjuk som en banan efter två säsonger
    av hårt användande! SÅ en ding här eller där gör detsamma!!

MVH

Hank

• lbj

Medlem
    27 mars, 2007 vid 16:46
    Hankloose;372718 wrote:
    Hank

Vi kom ju överens om att du skulle ändra din inlogg till
    ”Bolibompa”
    /Trojkan

• hankloose

Medlem
    27 mars, 2007 vid 19:17

@lbj 372829 wrote:

Vi kom ju överens om att du skulle ändra din inlogg till
    ”Bolibompa”
    /Trojkan

Känner mig förföljd av dig LBJ!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA