Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Flytväst? Sele?

• herodude

Medlem
    27 november, 2004 vid 16:31

ah kanske.. :S men fan no pain no gain… laugh.gif

• nordgren

Medlem
    27 november, 2004 vid 16:50

Jo det är sant. smile.gif

• herodude

Medlem
    27 november, 2004 vid 17:11

ne men det är så faktsikt även om det inte är kul att slå sig så lär man sig mer av sina misstag.. :S

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2004 vid 04:55

Jag kör med midjesele + seglarväst. Det funkar grymt bra. När du börjar med surfen, kör med flytväst…när du börjar bli mer säker testa utan och se hur det känns. Det är fan ingen som kommer att ”se ner” på dig för att du kör med flytvästen.

• mattap

Medlem
    29 november, 2004 vid 11:45

kör med sittsele och NP impact/flytväst! Grymt skönt, ångrar att jag inte hade det från början, känns säkrare + att det som sagt värmer och känns gosigt!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 november, 2004 vid 12:10

jag köper nog en ”3D impact west” från Neil Pryde om jag börjar surfa.
    En sån sele/flytväst kombination verkar ju ultimat!!

…Och nej, jag skäms inte för att ha väst när jag är på vattnet.
    Lika självklart som att ha hjälm när man kör Mountainbike i skogen eller skyddsglasögon när man jobbar med power tools.

• nickesurf

Medlem
    29 november, 2004 vid 13:08

jo, jag får nog erkänna att man blir lite sugen på att testa den kombinationsvästen…hade varit intressant o känna hur den sitter…se till våren, kanske…får börja spara smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Flytväst? Sele?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.