Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flytväst/sele

• Flytväst/sele

Publicerad av guran på 30 september, 2003 vid 18:54

Någon som har erfarenhet av en midjesele som är kombinerad flytväst, typ DAKINE impact harness? Verkar som en vettig pryl men hur är rörligheten confused.gif

skutt svarade 21 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • kitelife

Medlem
    30 september, 2003 vid 20:10

Anders har precis beställt just den så vi får väl se…

Att ha både midje sele och impact west känns klumpigt… är selen åker upp åker västen över huvet *lol* kan bli en kul upplevelse, tror nog denna variante är mycket vettigare.

• dmp

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 06:54

mystic har en inmpact/flytväst som e litte kortare som e gjort för att användas med midje sele… har inte provat den själv men den ska tydligen sitt kalas..

//Jake
    http://www.kitepower.se
    Team Röhööl

• guran

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 16:14

Du har inte lust att fråga Anders vad han gav för den? På sommaren lär man inte köra med våtdräkt och det är ju sjyst att flyta om det skulle hända något smile.gif

• skutt

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 18:34

Tjena Björn. Dacon .biz har en väst som funkar till midjesele har pratat med dom och den verkar ok .Kommer från Maui Magic tror jag kostar 899:- ( vet inte om du var inblandad men skulle du kunna be dina hallmare vänner att komma till varamon vi har några tallar som vi skulle vilja ha bort )

Hörs Christer

• dmp

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 18:35

ecko ecko ecko… wink.gif

//Jake
    http://www.kitepower.se

• walle

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 18:42

Svar till:

Tjena Björn. Dacon .biz har en väst som funkar till midjesele har pratat med dom och den verkar ok .Kommer från Maui Magic tror jag kostar 899:- ( vet inte om du var inblandad men skulle du kunna be dina hallmare vänner att komma till varamon vi har några tallar som vi skulle vilja ha bort )

Hörs Christer

[/ QUOTE ]
    Vi kommer grin.gif
    Jonas har beställt en ny bom, pallar säkert för grövre grenar och jag är bra på att klättra grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 23:37

Svar till:

Du har inte lust att fråga Anders vad han gav för den? På sommaren lär man inte köra med våtdräkt och det är ju sjyst att flyta om det skulle hända något smile.gif

[/ QUOTE ]

va fan käkar du kola med papper på också eller? det är farligt att leva man kan faktiskt DÖ!

• guran

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 18:53

det klart men vem faan vill inte leva gött

• guran

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 18:56

jag är ute efter en komplett väst med sele och allt,,,, har sett några på bild men inget test mad.gif
    dom verkar på men var faan är vinden? hur gick det när duvar där senast?

• skutt

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 06:59

Hej Provade en sån väst när jag var i varberg på surfers paradese den dom hade var väldigt klumpig . men dakane har en som ser ok ut (Fad Issa pro impact vaest) den verkar vara smidigare Förra gången i varamon tja tappade sugen när jag kom dit +8 grader regn hagel men bra vind nästan lite för bra vind . det blev lite strandsnack .

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flytväst/sele

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.