Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FÖDELSEDAG!!!!

• eriksson

Medlem
    31 maj, 2003 vid 23:04

Grattis i förskott smile.gif
    Diggar Polakow grymt mkt!

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    1 juni, 2003 vid 10:36

Polakows film e ruskigt grym( mycket action!!)

Enjoy(simmer) är oxå underhållande.

Home and Around: tycker jag är jävligt bra, kul o se lite vatten närmare en sjäv.

Jibing on Maui: är riktigt bra o lärorik om man vill lära sig gippa, mer detaljerade instruktioner får man nog leta efter, alla möjliga slags gippar..framför allt den vanliga ”enkla gippen” Jävligt grymm!(om man vill lära sig gippa)

En annan film jag har som jag avråder dig från att önska dig är:
    Variety, det är den segaste film jag sätt, värdelöst soundtrack, musiken får en att skela..därimot är det ett gäng manövrar i den som är hyffsat inspererande.( Blev så besviken att jag inte handlade en annan)

Apråpå filmer, så beställde jag precis ”Free your Mind”
    någon som sätt den, är den bra???????

• anders_hoffman

Medlem
    1 juni, 2003 vid 11:03

Då blir det nog Polakow-filmen, antar att det är den med svart fodral som heter typ Polakow Aabout Time?!

/Anders

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    1 juni, 2003 vid 11:05

Jupp!

Svart fördral: POLAKOW KA1111 – ..about time

• wisco

Medlem
    2 juni, 2003 vid 12:12

Endless summer 1 och 2!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2003 vid 16:43

Köp inte The Search 2, ruskigt dålig film.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA