Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Foil vs LEI
-
SamHansson wrote:skriver ni mer text tar jag livet av mig.
jag har inte riktigt förstått skillnaden mellan foil och LEI. fördelar/nackdelar, kan någon förklara?
-
ollfa297 wrote:SamHansson wrote:skriver ni mer text tar jag livet av mig.
jag har inte riktigt förstått skillnaden mellan foil och LEI. fördelar/nackdelar, kan någon förklara?
Jag tycker det är roligare när foilfolket hackar på varandras modeller istället…
När dom skriver 5 sidors utläggningar om hur aerodynamisk perfekt de olika modellerna är. -
Spelar väll mindre roll för dig björn som är så pass Aerodynamisk i dig själv. Hela din utforming talar ju ett språk som kallas sexighet, smäckerhet och aerodynamik!
-
mille, syftar du på hans vattendroppsform med ett litet litet huvud, smala axlar å sen en riktigt härligt tjock midja?
-
mrmille wrote:Spelar väll mindre roll för dig björn som är så pass Aerodynamisk i dig själv. Hela din utforming talar ju ett språk som kallas sexighet, smäckerhet och aerodynamik!
Ja, det där har jag ingenting att sätta emot, jag ger upp.
-
pjoter wrote:mille, syftar du på hans vattendroppsform med ett litet litet huvud, smala axlar å sen en riktigt härligt tjock midja?
om du definierar det där som sexigt så visst =)
-
Jag är inte helt nöjd med min Foil, har kämpat hela vintern nere Tarifa med den :(…
-
Aj fy fanken… Du får nog uppgradera till den senaste -06 (noll-sex) LEI’en.
-
fan jula där jobbar ju jag.. och den där foilen har jag aldrig tänkt på..
-
tänk inte på den. den fluger säkert inte bättre än en plastpåse.
-
syftar du på att en gång räcker mer än väl för att inse att dom inte e nåt att ha??
trodde du promotade LEI..Du borde nog verkligen testa andra LEI än dina monkeys i sånna fall.
Logga in för att svara.