• mrmille

Medlem
    7 april, 2006 vid 22:27

Fan, han måste bytt ut levern

• pjoter

Medlem
    7 april, 2006 vid 23:30

jacko.

eftersom du är nöjd med dina kites finns det väl inte mkt att tillägga. Varför byta bort nåt som funkar bra?

Själv va jag skitnöjd med min ss men de va vissa grejer på den jag störde mig på så därför bytte jag. å för min del så va de att jag e så jävla lat att jag vill byta om, rulla ut kiten å sen köra iväg, utan att pumpa å hålla på. Jag vill kunna ta båten ut då jag e hos föräldrarna i bohuslän å starta från båten. Tror inte det är helt skönt att hoppa omkring yberriggad på hala klippor.
    Sen tycker jag snö är kul att köra på på vintern å då är det grymt mkt smidigare med foil.

När man sen kör en foil å inte tycker det är särskillt stor skillnad i prestanda mot en LEI på det sätt jag kör så ser jag ingen anledning att inte iaf testa foil ett tag.

Testa gärna min å uttala dig sen om vad du tycker. Tycker du den är skit så är det ju inte svårare än att du inte köper en, vad du än tycker så kommer du iaf att kunna säga att du har testat å gjort ett val utifrån erfarenhet.

Och som svar till näsetboys så har jag inte alls ont av att ni är från näset. jag bara baserar mina inlägg på observationer jag gjort där nere och åsikter från vänner som bott där.

Tycker ni e goa killar om än lite rosa ibland. 😉

• jacko

Medlem
    8 april, 2006 vid 07:06

ja jag får nog ta o pröva den däringa foilen ngn gång.

har du haft obeservationer här nere? shit vad kul! upp med en rapport!

• donnen

Medlem
    8 april, 2006 vid 18:58

Gentlemen,

You all seriously need to get laid.

• ollefax

Medlem
    8 april, 2006 vid 23:27
    Donnen wrote:
    Gentlemen,

You all seriously need to get laid.

can’t argue

• pjoter

Medlem
    9 april, 2006 vid 01:55

det är inte sex vi behöver…. det är värme å go vind som skapar lycka.

Sida 9 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.