Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Folkapickis med camper säljes

• Folkapickis med camper säljes

Publicerad av anonym-anvandare på 30 november, 2003 vid 23:25

Dubbelhytt 6platser. 1980, dvs T3a. 2,0l insprut. Luftkyld med fung värmekammare och ebersprakare. Extraljus. Praktiskt taget rostfri, då den gått i Norra norrland fram tills i september i år. Lämmar till flaket medföljer samt lastförskjutningskydd. Camper med 4st dubbelglasfönster och 12/220/gasol-kylskåp, några dynor, taklucka, en markis och förtält.

Säljes pga platsbrist samt tidsbrist då jag hittat andra folkor sen jag köpte denna. Pickisen finns i Stockholm och jag vill ha 12000 för den. Besiktad och godkänd. Låg skatt ung 2-300kr om året. Ring 0736123571 eller maila j_arstrand@hotmail.com Bilder kan mailas.

[bild]C:WINDOWSSkrivbordJohansTyp2 ’80jpg20.jpg[/bild]

anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Folkapickis med camper säljes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.