• neven

Medlem
    1 september, 2008 vid 12:07

Såg bara lite i början av filmen, men den verkar riktigt schysst. Looparna i början var feta…

P.S. Addict stavas väl med c…?

• ziik

Medlem
    1 september, 2008 vid 12:23

fransoser… 😉

• nic

Medlem
    1 september, 2008 vid 15:04

F-one, har alltid undrat varför de inte varit bättre representerade i sverige. Mycket sköna filmer från dem och vad jag kunnat se tidigare har kitarna varit top notch. Direktstyrning å inget bow-tjafs.
    Synd att inte någon drog i nödbromsen på kreativiteten inför Bandit. Det som på pappret måste verkat som en sjyst ingenjörs-utmaning, att göra en kite som självstartar, kan utan större fantasi bli en otäck fälla. Kan komma på minst ett par tillfällen i karriären som skulle kapat vitala delar på mig om jag haft en kite som självrelaunchat. Till råga på allt verkar moderna kitar inte ha några problem att startas när man vill det. Till å med en hotlaunch i powerzone kan man tvinga fram om man har bråttom även med hög-AR-kites nuförtiden.

Såg best-robban testa releasen och den kan ha varit felaktigt monterad men drog lite för mkt för att det skulle kännas säkert å dessutom ville den nästan launcha. Utgår från att den var felmonterad iofs.

Eller är jag en Ozone fanboy nu igen…

nic

• blackadder

Medlem
    1 september, 2008 vid 15:22

Nej men jag såg allt en gnutta positiv kritik till f-one där i början…

• gonzo

Medlem
    1 september, 2008 vid 15:35

grymt skön kite men det som drog ner den va bomtrycket. men det ska vist va fixat nu

• gh0st

Medlem
    1 september, 2008 vid 16:12

Riktigt fin film!

• hengo

Medlem
    1 september, 2008 vid 16:41

tycker den ser rätt shyst ut. kanske kan va någonting faktiskt, lär ju va rätt mycket bottendrag men ändå depower. SMiska alla bows lär den ju göra med lätthet men frågan är om den verkligen är bättre än en vanlig c-kite ändå?

• rimsson

Medlem
    1 september, 2008 vid 17:16

shit vilken feeet film!!!!!!!!! grymt bra!

• larssa

Medlem
    1 september, 2008 vid 17:47

Filmen var riktigt nice

• skanepaul

Medlem
    1 september, 2008 vid 19:05

jaha då vill man köpa bandit! haha

Jävligt fin film Etienne är fan inte kass!

• falsterbo

Medlem
    1 september, 2008 vid 19:42

@SkånePaul 495946 wrote:

jaha då vill man köpa bandit! haha

Jävligt fin film Etienne är fan inte kass!

Håller med! efter att ha sett den filmen vill man köpa allt f-one säljer 🙂

• tobas

Medlem
    1 september, 2008 vid 20:28

Redigt trevlig rulle du grävt fram här Joel!!
    Vad säger du ska du med till Len10 land å träna litte ella……

• johnk

Medlem
    1 september, 2008 vid 20:45

@Falsterbo 495959 wrote:

Håller med! efter att ha sett den filmen vill man köpa allt f-one säljer 🙂

Min F-one demon 2007 Second edition är till salu vid rätt pris, tror jag… fan den är najs ändå… kanske inte 😉

• ziik

Medlem
    1 september, 2008 vid 20:56

Tobas, jag är sjukt sugen! De har skurit upp mig idag igen… Så jag har det lite segt. Tror ärligt talat inte att jag är hel igen i tid till att fara. Men med tanke på min ekonomi så är det kanske lika bra 😉

• johnk

Medlem
    1 september, 2008 vid 21:10

Fan vad TT lockar när man ser sånt här 😀

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.