Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › För dom som gillar ”image”…
-
För dom som gillar ”image”…
Publicerad av hjeltman på 29 september, 2004 vid 07:47…så såg jag att Dakine har en boardershortshängsele i sitt sortiment.
Dom har helt enkelt sytt in en sels i ett par shorts.
Mer info under ”Windsurfing”lajvarn svarade 20 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Funkar väl bäst där det är varmt, men att ha det i svedala och utanpå våtdräkten vore nog ingen image höjare.
-
Jag håller helt och hållet med, men jag tänkte på dom som envisas med att kör amed shorts utanpå våtdräkten.
-
MEn gubbar…va gör man inte för å få så mkt ”riktigwindsurfkänsla” som möjligt!
-
-01 hade jag en grym (?) sele insydd i ett par svarta och rosa cykelbyxor från Neil Pryde. DÄ NI!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 september, 2004 vid 10:36jag tycker nog de ser lite ball ut med short utanför
det ela upp till var o en hur ful/snygg man vill vara
-
blir man asfulförklarad om man kör med neoprenshorts utanpå våtdräkten när det är riktigt kallt i vattnet?
tänker inte berätta om jag gör det eller inte förän ni svarat
-
Nu syns ju inte dom på samma sätt men är det inte bättre att ha dom under dräkten?
-
Svar till:
Nu syns ju inte dom på samma sätt men är det inte bättre att ha dom under dräkten?
[/ QUOTE ]
tror inte det är bättre att ha dom under dräkten faktiskt,
det blir ju som en glipa där shortsen tar slut där det blir luft mellan hud och dräkt, rinner in massa kyligt vatten,
sen kan det va jäkligt svårt att få dom å inte kavla upp sig i min tajta dräkt!
/Love
Logga in för att svara.