Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FÖR HELVETE!

• basse

Medlem
    12 juli, 2005 vid 11:04

Keuk att bilen skall vara trasig just nu då. Och alla grejjor i den också.

Vi kanske kommer ner till Fisken och kör lite med det vi har utanför bussen. Skulle kanske kunna åka förbi Hedin och plocka ut en rigg iof men när??

• jonatan

Medlem
    12 juli, 2005 vid 11:16

Ja, jag är uppe och bygger hus nu på vardagarna..
    Och hemma och vattnar växterna på helgerna. tongue.gif

• martin

Medlem
    12 juli, 2005 vid 14:06

Jahaja… Nog kan man fortfarande lita på brisen på Öland. Runt 8 som max räcker iaf till stora freestyleprylar. Med lite mer kraft i den sydliga grundvinden lär det bli helt godkänt tryck där dom närmaste dagarna.

• surfen

Medlem
    12 juli, 2005 vid 15:04

var ute och pös lite med Mistral MTX105 och NP Diablo 6,9m² idag på eftermiddagen, bara för att dämpa abstinensen lite, och vinden kommer som på ett trollslag med bra drag i 2½ timme, shorts och sittsele! Det var helt perfekt grin.gif wink.gif

• dr-masse

Medlem
    12 juli, 2005 vid 15:13

Var seglade du?

• surfen

Medlem
    12 juli, 2005 vid 15:18

I blåshålet Uppsala. Ekoln/Skarholmen, 32° och SOL vinden från V-SV lite byigt men fullt godkännt tycker jag nog. Verkar som om det kan bli lite imorgon också? Men det ser man då.

• jesse

Medlem
    12 juli, 2005 vid 17:21

He he… Jag och tre till rippade Byfjorden idag i Uddevalla (Líndesnäs). Körde MTX 105 och diablo 7,4 med bitvis riktigt bra drag. Några körde 6,5. Jag vill upplysa om att när det är SV vind och solsken blir det någon typ av briseffekt i Byfjorden. Det blåser ofta betydligt mer här än ute vid kusten och dessutom har vi en delfin som simmar runt i fjorden. 23 grader i vattnet och 27 på land frös typ aldrig i bara shorts och sele, whata fuck is this?! I morgon kommer jag köra min nya 6nolla!!! cool.gif

• ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 18:08

Gött, men varför köra lindesnäs? Sunningen e ju grymt mkt bättre!
    Kan bli riktigt gött imorgon..

• jeppepeppe

Medlem
    12 juli, 2005 vid 18:29

Var ute och körde i Vassbotten utanför Vänersborg med 8.5 iofs, men, bra drag, varmt i vattnet och strålande solsken!

Inte helt fel! laugh.gif

Sorry Duderino! Hoppas att det finns vind i Skåne om ca 2 veckor, men, det gör ju inte så mycket om resten av vädret håller i sig!

Imorgon blir det Hamburgsund, någon som vet något bra ställe där?

• jonatan

Medlem
    12 juli, 2005 vid 19:34

Nja, inte om man kör slalom…
    Vi får hoppas på lite vind imorgon, kl 17 och 20 ser ju riktigt bra ut.. laugh.gif

• el_duderino

Medlem
    12 juli, 2005 vid 21:55

kuk

• ola_p

Medlem
    12 juli, 2005 vid 22:17

Ja, kan defenitivt bli segling.. shorts och 5.7!

• el_duderino

Medlem
    12 juli, 2005 vid 22:38

shit va jag ska ge igen den dag det blåser i detta jävla landskapshelvetet! wink.gif

• basse

Medlem
    13 juli, 2005 vid 04:34

Kl 06 var det ganska kass i Fiskebäck. Jag gick inte ens i. Tror det blåste 6-7 kanske. Hoppas det trycker på lite mera i kväll.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 juli, 2005 vid 06:57

Det blåste ca 10m/s till kl 21.00 igår.
    Mätaren ligger ju lite i lä på sydvind.
    Det mest otroliga var nog att bara kunna segla i badbyxor
    även på kvällen.
    Vi satt nere vid stranden till kl 01.00 då var det 24 grader.
    Hur ofta får man uppleva det på hemmaplan.
    Jämför bara ett år tillbaks
    Då var det regnställ på.
    Kenneth

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FÖR HELVETE!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.