Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FÖR HELVETE!
-
2. Nidingen-Måseskär:
Onsdag eftermiddag: Väst, 10-14 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%
Onsdag kväll: Väst, 10-14 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%
3. Måseskär-Nordkoster:
Onsdag eftermiddag: Väst, 8-12 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%
Onsdag kväll: Väst, 8-12 m/s. God sikt.
Sannolikhet 10 m/s*: 80%Ser gött ut tycker jag, ska bara fixa lite småsaker på morgonen så drar jag till sunningen efter lunch, trycker redan på hyffsat..
-
Nej, den får du luska loss från martin eller nån annan tills vi hittat nått bra sätt att stjäla alla prognoserna per automatik..
-
-
OK, Lasse,
Här kommer Varberg.
Informationen kommer från Båtvädret plus. När vi anmälde trodde jag att man skulle få ett “neutralt” lösenord- som man kundre sprida fritt. Nu visar det sig att anv.ID och lösen är ett sk. “Pay-and-read” konto (knutet till mig personligen), därför håller jag infon inom den närmaste kretsen. Vi föröker dock sprida graferna när vi har tid.
Men som OlaP säger, det gäller bara att komma på hur vi skall sno infon från SMHI och dela med oss. -
He,He!
Du får väl skaffa nån annan hobby oxå ( eller större segel) som du kan pyssla med nä det inte blåser! Själv renoverar jag lägenhet. Jättenice nu när det 28 grader i skuggan Sen kör jag lite inlines sent på kvällen. -
FÖR HELVETE,
det blev fan ta mig surfat idag!
6.4 i höllviken med planing i ca 2 timmar!
på tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Ja det var fan gött att få åka lite..
Hade det jag fått vänta längre så hade jag blivit helt tokig.
-
hehe, jag skulle precis skriva och tracka dig lite för att det faktiskt blåste en del igår. Var nere och kollade “hanssons brygga”/öresundssidan vid 4 tiden och då hade det precis lagt sig. Det var alltså du som varit ute
Vi körde till Halmstad. Orkade inte köra längre än till Östra stranden. Rätt byig vind men full planing med 6,7 så man får väl ändå vara rätt nöjd. Känns gött i kroppen idag.
Hur var det i Ringenäs? Det var väl där man skulle varit antar jag!
-
Formula är lösningen på era problem, man kommer ut varje dag.
-
allt över 6,0 är brädsegling. under 6,0 är vindsurfing. det är skillnaden.
-
4,2 i Pozo? Du `maste skamta, jag har kort 4,0 den senaste tiden och jag brukar ha ganska stora segel.
Strunta i jobbet nasta gang och folj med i stallet for att aka pa nagon vindfattig resa till Jugoslavien./Sinclair
Logga in för att svara.