Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FÖR LÄNGE SEDAN
-
Knatte
Gäst3 december, 2005 vid 18:30Kul med anonyma och kreativa inlägg
-
Hahaha!!! Roligaste tråden på länge! Coola segel och brädor man hade på den tiden!!!
Jag skall leta lite bilder, jag tror allt jag har lite färgglada saker liggande hemma!
/Staffan
-
Första brädan Fanatic lite bee köpt på Surfers paradise i varberg
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Runt 85-89 kanske baserat på den lätt George Michael-inspirerade mittenmannen på bilden?
-
Haha… feta bilder Dala som han innan uttryckte sig.. george michael wannabeen.. är det månne Tuffe Uffe??
/Linus -
Högre upp än så där kan man väl inte ha brallerna, iaf inte utan att gå upp i riktigt hög falcett
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det skall till bra med uthal för att få till både spända och slappa skrynklor på det viset!
/Niclas – premiär på Colorado 390 (23kg) under Instö-bron 1991(?)
-
OOH ett open ocean segel!!:. jag har ett likadant, exakt! .. 5.0?
-
Yepp, Open Ocean, Tror jag hade ett 5.5 men är inte riktigt säker. En klassisk Sunshine bom. Seglet syntes i alla fall på vattnet, ingen tråkig monofilm.
Kom igen !!!
Finns det inte fler coola bilder, bara att lägga på scannern. Nu har ju jag skämt ut mig och mina kompisar tillräckligt. ( men vi var hur coola som helst på den tiden ) -
Tja.. i Apelviken. Surfkurs nån gång
Gammal klepper tror jag. -
F_n vilken tripp….jag surfade oxå med Sundhammar SS.
Gjorde sista surfet -93…och Knatte, på den här bilden är det nog Marcus.
http://www.surfzone.se/pp_data/500/50Sundhammar_old4.jpg
Martin körde inte med fegprylar som hjälm;)…Men bra gjort att lyckas fota honom inne i viken!! Han körde ju mest ute i farleden:) -
Knatte
Gäst4 januari, 2007 vid 10:44@Rad 357460 wrote:
F_n vilken tripp….jag surfade oxå med Sundhammar SS.
Gjorde sista surfet -93…och Knatte, på den här bilden är det nog Marcus.
http://www.surfzone.se/pp_data/500/50Sundhammar_old4.jpg
Martin körde inte med fegprylar som hjälm;)…Men bra gjort att lyckas fota honom inne i viken!! Han körde ju mest ute i farleden:)Ha, ha, vilken gammal tråd du har hittat :laugh: Jo visst har du rätt, att det bör vara Marcus som seglar på denna bilden..
Var seglar du själv nu för tiden då om du inte håller till i Sundhammar längre…
Och vilket namn döljer sig bakom nicket ??
Logga in för att svara.