Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport För sent för Gran Canaria?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2002 vid 10:06
  • waterboy

Medlem
    15 oktober, 2002 vid 17:16

Tja
    Gran Canaria ligger väl brevid Teneriffa om jag inte minns fel, isåfall e det helt ok. Var där v. 49(teneriffa) förra året och de va inte så varmt i vattnet ca 19 grader men asvermt, ca 25-30. veckan innan va det 10-12 m/s avrje dag och när vi kom parkerade h-trycket och 0 vind,hade ca 4 m/s en dag!!!
    ostabilt men det brukar blåsa oftast har jag hört. smile.gif

• catfish

Medlem
    21 oktober, 2002 vid 10:16

Gran Canaria har en medeltemp i luften på ungefär 25 grader hela vintern.. Det går resor dit året runt.. Vindmässigt kan man nog säga att det blåser nästan jämt. Enligt vissa bättre surf på sommaren dock..

Efter 8 månader där nere kan jag nog säga till 99% att det blåser i stort sett varje dag..

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 12:58

jag drar dit på lördag! fan va skönt det ska bli!! hoppas det fortfarande finns vind och värme då!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport För sent för Gran Canaria?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.