Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › för stora fenor…
-
för stora fenor…
Publicerad av ollefax på 2 september, 2005 vid 13:34tror ni det funkar?
brickan svarade 19 år, 2 månader sedan 15 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
ta fram bågfil å sandpapper…det är ändå ett par billiga plastfenor…
nic
-
funkar gör det ju
men risken att skada dig själv eller någon annan är ju rätt stor med sånna taggar -
Svar till:
funkar gör det ju
men risken att skada dig själv eller någon annan är ju rätt stor med sånna taggar[/ QUOTE ]
experten pille har talat…lol
-
Svar till:
experten pille har talat…lol
[/ QUOTE ]
tyst på dig din fåne, här… hittade en ny torrdräkt till dig
-
jag köpte dem bara för att prova hur det blir med större. Har lite problem med greppet när det blir choppigt. farligt tror jag inte så mycket på, frågan är bara hur det funkar rent funktionsmässigt, kanske blir motsatt effekt och det kommer ner luft så man tappar greppet.
-
Svar till:
ser ut som en fjolli i bakgrunden
[/ QUOTE ]
nja, det är min madrass, men jag skrev peter lynn på den en gång och låna ut den till en fjoll rider och han märkte ingen skillnad.
Hör med mr mille om ni är intresserade, tror han jobbar på jysk och kränger madrasserna som fjolls till nybörjare. eller var det riktiga fjollar han sålde, kommer inte ihåg.
-
Vara bara försiktig och kolla dem ofta. De fenorna är inte av den bästa kvalitén. Skruvinfästningen lossnar mycket lätt (speciellt om man går på grund). Jag har själv tappat 3 likadana fenor.
-
Svar till:
Vara bara försiktig och kolla dem ofta. De fenorna är inte av den bästa kvalitén. Skruvinfästningen lossnar mycket lätt (speciellt om man går på grund). Jag har själv tappat 3 likadana fenor.
[/ QUOTE ]
Aj fan, vara försiktig e inte min starka sida…
men det är mest på prov ändå
-
Svar till:
Jag gilla din förra avatar bättre..
[/ QUOTE ]
har vuxit ifrån sånt omoget nu
du ska inte me till klittan?
-
Bättre att fenorna lossnar än att hela brädan går åt helvete
-
Lite svårt att komma loss från jobbet… man är ju snart VD vettu
-
Fan va coolt är det Tetrapack som du jobbar på så lär du ju då få ett rejält lönelyft!
Logga in för att svara.