Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Föräldraledig kitesurfare…

• Föräldraledig kitesurfare…

Publicerad av laliberte på 30 april, 2012 vid 19:19

—- Till dig som bor på Västkusten —-

Hej,

Jag går på föräldraledighet 1 Maj och frammåt och undrar ifall någon annan kille/tjej är i samma situation som kitesurfar…? Hade det inte varit perfekt att kunna åka ut en bra dag och kitesurfa, ta med mat och passa varandras barn på stranden och varva så under dagen.

Jag är helt nybörjare men har min egen utrustning och behöver komma igång här i Sverige med kitesurningen. Bor i Gbg, har bil och kan tänka mig att åka både norr ut och söder ut (Varberg med omnejd) för att surfa..

Om det inte är du som läser detta så kanske du känner någon i samma situation, hör av dig jag är grymt sugen på att komma ut!

Hej!

/Fredrik

tkn svarade 12 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • thomas-stenqvist

Medlem
    2 maj, 2012 vid 06:34

Det var en bra idee synd man inte tänkte på det när man var hemma i 10 veckor.

• soderborg

Medlem
    2 maj, 2012 vid 06:45

Sweet! Någon annan i samma situation som jag..
    Är ”ledig” fram till mitten av augusti och tar gärna med dottern ut till stranden bra dagar.

Skickar PM med nummer o epost

• tkn

Medlem
    8 maj, 2012 vid 11:25

Mycket bra idé!
    Jag bor i Malmö så det blir lite långt men kanske finns det någon surfsugen mamma-/pappaledig i Skåne?

/Tobias

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Föräldraledig kitesurfare…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.