Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förälskad i min nya bräda – men stopparna…

• htn

Medlem
    18 november, 2008 vid 15:18
    mes;516607 wrote:
    -68 hmmm jag är -70 men känner igen Thoren…jaja…får se om det blir julsurf…senaste gången jag körde Lucerna var fenta oäv ute och kärde och det är ju kul för han är ju nästan pensionär…;)

CAD…sitter du med MagiCAD eller med ADT/ACA? Varför får du 3D dwg-er från ArchiCAD och vad ska du ha dom till?

🙂

Hola!
    Kanske syster. Hon är årgång -70.
    Träffade fenta oäv i somras (blir en del besök till V-VIK (föräldrar), jag har fritidshus vid Flatvarp. Fan vad trist det är att jämt segla själv). Ferner och jag seglade en hel del ihop förr i tiden. Han håller igång ordentligt. Kolla http://www.gps-speedsurfing.com/.
    Acad+MagiCAD (än så länge). Jag vill så gärna göra snitt! Där jag vill…
    Vi kanske kunde ta lite CAD-snack via PM eller Mail?
    /Henrik T.:smile:

• poppo

Medlem
    19 november, 2008 vid 17:37

jag har inga problem med MFC-stropparna på min goya (svarta mfc på -09).
    har iofs bara 42 i skor, men kör med stora stroppar och skor när så krävs.

1. öppna alla kardborrar
    2. stoppa i foten och bänd upp till önskad storlek el ngt större (brädan på marken utan fena)
    3. fäst ihop kardborrarna
    4. bonustips: stoppa nåt i stropparna när brädan inte används (speciellt om du spänner den mot en annan bräda på biltaket – som är det absolut bästa sättet att sabba vilka stroppar som helst…)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 17 svar november 2008
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA