Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förälskad i min nya bräda – men stopparna…
-
mes;516607 wrote:-68 hmmm jag är -70 men känner igen Thoren…jaja…får se om det blir julsurf…senaste gången jag körde Lucerna var fenta oäv ute och kärde och det är ju kul för han är ju nästan pensionär…;)
CAD…sitter du med MagiCAD eller med ADT/ACA? Varför får du 3D dwg-er från ArchiCAD och vad ska du ha dom till?
🙂
Hola!
Kanske syster. Hon är årgång -70.
Träffade fenta oäv i somras (blir en del besök till V-VIK (föräldrar), jag har fritidshus vid Flatvarp. Fan vad trist det är att jämt segla själv). Ferner och jag seglade en hel del ihop förr i tiden. Han håller igång ordentligt. Kolla http://www.gps-speedsurfing.com/.
Acad+MagiCAD (än så länge). Jag vill så gärna göra snitt! Där jag vill…
Vi kanske kunde ta lite CAD-snack via PM eller Mail?
/Henrik T.:smile: -
jag har inga problem med MFC-stropparna på min goya (svarta mfc på -09).
har iofs bara 42 i skor, men kör med stora stroppar och skor när så krävs.1. öppna alla kardborrar
2. stoppa i foten och bänd upp till önskad storlek el ngt större (brädan på marken utan fena)
3. fäst ihop kardborrarna
4. bonustips: stoppa nåt i stropparna när brädan inte används (speciellt om du spänner den mot en annan bräda på biltaket – som är det absolut bästa sättet att sabba vilka stroppar som helst…)
Logga in för att svara.