Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förälskad i min nya bräda – men stopparna…

• htn

Medlem
    18 november, 2008 vid 15:18
    mes;516607 wrote:
    -68 hmmm jag är -70 men känner igen Thoren…jaja…får se om det blir julsurf…senaste gången jag körde Lucerna var fenta oäv ute och kärde och det är ju kul för han är ju nästan pensionär…;)

CAD…sitter du med MagiCAD eller med ADT/ACA? Varför får du 3D dwg-er från ArchiCAD och vad ska du ha dom till?

🙂

Hola!
    Kanske syster. Hon är årgång -70.
    Träffade fenta oäv i somras (blir en del besök till V-VIK (föräldrar), jag har fritidshus vid Flatvarp. Fan vad trist det är att jämt segla själv). Ferner och jag seglade en hel del ihop förr i tiden. Han håller igång ordentligt. Kolla http://www.gps-speedsurfing.com/.
    Acad+MagiCAD (än så länge). Jag vill så gärna göra snitt! Där jag vill…
    Vi kanske kunde ta lite CAD-snack via PM eller Mail?
    /Henrik T.:smile:

• poppo

Medlem
    19 november, 2008 vid 17:37

jag har inga problem med MFC-stropparna på min goya (svarta mfc på -09).
    har iofs bara 42 i skor, men kör med stora stroppar och skor när så krävs.

1. öppna alla kardborrar
    2. stoppa i foten och bänd upp till önskad storlek el ngt större (brädan på marken utan fena)
    3. fäst ihop kardborrarna
    4. bonustips: stoppa nåt i stropparna när brädan inte används (speciellt om du spänner den mot en annan bräda på biltaket – som är det absolut bästa sättet att sabba vilka stroppar som helst…)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förälskad i min nya bräda – men stopparna…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.