Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förbud på RIBBAN vi måste Agera nu med synpunkter.. Bråttom Bråttom

• krillan82

Medlem
    7 april, 2008 vid 16:27

@Thorbjorn 456774 wrote:

Brevet till Eva Lundqust på gatukontoret är skickat.

Jag vill tacka er alla för er hjälp i den här sakfrågan, tillsammans löser vi det, både kite och vindsurfare.

Thorbjörn

Ny tråd: Yttran till Länsstyrelsen

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=56929

Du har fan gjort ett kalasjobb…. aloha för det

• iiii

Medlem
    4 januari, 2009 vid 03:36

Hej,

Undrar bara hur det gått i frågan?

(Brukade surfa i västra hamnen så fort det var vind, och för mig var det en dröm att kunna surfa utanför dörren.)

• imported_thorbjorn

Medlem
    4 januari, 2009 vid 08:33
    iiii;523803 wrote:
    Hej,

Undrar bara hur det gått i frågan?

(Brukade surfa i västra hamnen så fort det var vind, och för mig var det en dröm att kunna surfa utanför dörren.)

Det är ok att surfa öster om kallbadhuset.

• skejtar_henke

Medlem
    4 januari, 2009 vid 14:04

Du ska var mellan kallbadhuset och Turning Torso.. Ingen annan stans.

• iiii

Medlem
    13 januari, 2009 vid 23:15

tack, skönt att höra. bor inte längre i malmö men har huset kvar, så kanske man en vacker får nytta av det. dessutom vore det ju tråkigt för alla er andra som surfar där (även om det är väldigt få, tror som mest att jag sett 5-6 stycken samtidigt)

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förbud på RIBBAN vi måste Agera nu med synpunkter.. Bråttom Bråttom

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.