-
Ford Mondeo kombi 16v -95
Funderar på att köpa en
Ford Mondeo kombi 16v -95.
Ngn som har erfarenhet av en sådan/liknande?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › Ford Mondeo kombi 16v -95
Funderar på att köpa en
@Markforce f.d. Markram 391268 wrote:
Funderar på att köpa en
Jag har en 97:a som jag är jättenöjd med. Rymmer massor, drar riktigt hyggligt (0.75 med 4 brädor på taket), verkar hålla ihop än så länge. Blir ca 190 bakom sätet om man fäller – dessutom riktigt platt så man kan med lite vilja sova i bilen… jag kör upp till 8 segel, 7 master 3 bommar och två brädor i bilen + allt annat till två personer (inkl en passagerare).
adde säger köp!
0,75 med 4 brädor på taket!
Brukar du vara duktig på att köra snålt?
Låter mkt bra annat än Volvo.
Är det samma däckdimension som på en 740 -Volvo?
Vore ju bra att kunna använda sina sprillans nya Hakka till
vintern..
Jag brukar faktiskt försöka köra snålt och det ger resultat. Detta var tor gislövshammar så det var såklart landsväg/motorväg, sällan över 110.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar