Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Förhör ikväll!
-
Förhör ikväll!
Publicerad av trojkan på 2 februari, 2007 vid 19:12Hör upp alla hangarounds!
Trojkan har förhör för uppgradering till fullvärdig under kvällen…
Finns på Messenger
/Trojkan
lunnefagel svarade 17 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
en myckt viktigare fråga när bestäler vi Tectonics fenor ??:confused2:
-
Närå, jag skall köra med Bjärkling Special till sommaren istället…
-
trefyrafyra;363274 wrote:en myckt viktigare fråga när bestäler vi Tectonics fenor ??:confused2:
Och naturligtvis hjälper du Trojkan med varsin fena?
-
Knatte
Gäst2 februari, 2007 vid 22:46@trojkan 363269 wrote:
Hör upp alla hangarounds!
Trojkan har förhör för uppgradering till fullvärdig under kvällen…
Finns på Messenger
/Trojkan
messenger ?? Ja för den vanliga träffplatsen verkar ju vara nere sedan länge. Bara ett fett felmeddelande om man titta in där 😡
-
Hörde att det vart lite problem med sörvern… Och att det eventuellt kommer upp igen..
-
trojkan, detta verkar ju lite Odd Fellow på bräda. hellballt! hur gör man för att bli medlem?
-
lunnefågel;363409 wrote:trojkan, detta verkar ju lite Odd Fellow på bräda. hellballt! hur gör man för att bli medlem?
Dont call us. We call Y if we need Y
/trojkan -
Knatte
Gäst4 februari, 2007 vid 08:56@tbsurf 363450 wrote:
men jösses….
Japp! Ödmjukhet verkar vara grejen för dagen.. Men att hacka och dona med felaktiga sidor är inte en lika stark gren :laugh: :tongue:
-
trojkan;363416 wrote:Dont call us. We call Y if we need Y
/trojkanförstår att en hemlig klubb fungerar så, men om jag berättar att jag har VIP-kort på två discotek och att min farsa lovat att fixa in mig i Rotary när jag blir lite äldre så fattar ni att jag brukar får vara med på grejer där alla inte får vara med. jag skulle klara mig jättebra på ett förhör. bara det är om något jag kan.
när man skriver i typ chat menas ‘Y’ med ‘why’ alltså ‘varför’ och ‘U’ menas med ‘you’. jag kanske kunde hjälpa till med sådana saker i klubben. typ skriva på nätet och sånt.
Logga in för att svara.