Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förkortningarna på Surfpartner?
-
Förkortningarna på Surfpartner?
Posted by anonym-anvandare on 5 maj, 2003 at 14:55Tja e de nån som vet vad förkortningarna betyder??
W.E.T Wind energy torpedo texstyret replied 21 years, 7 months ago 6 Members · 11 Replies -
11 Replies
-
DRY fanns la nåt som hette….
av döma av brädan kanske det står för “behåll brädan på land” -
DRY hade faktiskt svenska speed rekordet ett tag på åttitalet, så helt kass var den väl inte för sin tid.
-
Hehe… den hade inte bara svenska rekordet utan även det nordiska… inte långt från världsrekordet…. tror det var typ 4 knop ifrån eller nåt.
Surfaren som stod för denna prestation heter Olle Sivertsson!!Linus, S-19
-
Sen får vi ju inte glömma deras vågbräda… S.K.Y
Det behöver väl inte förklaras…DRY… hmm den kanske var så snabb så den inte blev blöt hehe…
Sen fanns ju UFO:n… vet inte om nån nämnt den… mmm… den var väl ett riktigt ufo…
S-19
-
jag lärde mej surfa på en ufo…
den är det fan inget fel på… hehe -
För sjutton jag har ju också lärt mig surfa på en Surfpartner. Kommer ihåg att den kändes rätt snabb då. Kommer inte ihåg vilken det var men den är lång som tusan. 370cm tror jag. Någon som vet vad den hette? Jag hade kul på den och har kvar den fortfarande… 🙂
-
Tjena !
hehe ingen vind här i dag så här kommer några förslag…
A.I.R = Används I Race
R.I.O = Riggas Inte Ofta
G.I.N = Gippa Inte Nu
R.A.Y = Ruskigt Aglilt Yrväder
D.R.Y = Den Rippar Ypperligt
S.K.Y = Skapligt Kass Yrhatthehe riktigt tråkiga förslag
-
ja UFO har jag också surfat på!
när det gäller förkortningar står det för Unlimited Fun Object. -
för övrigt ligger det en DRY och skräpar på haga för tillfället. har legat där sen i onsdas. nån som vet vems den är?
det står nog fan tillochmed det ufo står för på den nu när du säjer det. får kolla nere i brorsans garage.
Log in to reply.