Senaste nytt Forums förlängare

  • voodoo

    Medlem
    11 september, 2003 vid 16:03

    Usch för smygreklam laugh.gif

  • poppo

    Medlem
    11 september, 2003 vid 16:08

    Där kom den! Från nästan helt opartiske Voodoo! wink.gif

  • lars_k

    Medlem
    11 september, 2003 vid 16:26

    Funderar på den också…Brorsan kör oxå med en Loopcomp C100 400, känns sjukt lätt i handen…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 16:31

    Du behöver inte vara orolig för det Poppo.
    Ola H. dundrar ju in en hel del öppen reklam för GT och Hot och för er som inte vet så är han “representant” för dessa märken:

    Hotsails Sverige – representater

    /SuperSucker

  • adde

    Medlem
    11 september, 2003 vid 16:34

    Notera dock att Guns 370 och 400 är betydligt styvare än än normalt. De anges som IMCS 18 resp. 20. Tydligen mätte SURF upp 400 till 20.7, vilket får anses vara väldigt styvt.

    Jag har själv 370:an och den fungerar väldigt bra i 5.4 (405 i luff) och 4.2 (396 i luff). Dock blir den för styv i 4.7 (376).

    Funderar på en 400 i 6.2:an (435), normala 400 är för mjuka.

    För övrigt lär också GulfTechs 400 vara styvare än IMCS 19.

    /adde

  • ola-h

    Medlem
    12 september, 2003 vid 10:44

    Just i det här fallet var det svar på en direkt fråga.

    Om ni vill kan jag avsluta alla inlägg med en lista på märken jag kör på. Jag har dock en känsla av att de flesta vet mina “sponsorer” vid det här laget. I flera tidigare trådar har det jag också försökt föklara att jag gör mitt bästa för att vara objektiv och skriver om andra märken än “mina egna” också (Powerex ovan t.ex). Jag skriver här för att jag tycker det är kul, inte för att sälja prylar.

  • lars_k

    Medlem
    12 september, 2003 vid 10:54

    Kör på Ola. Jag tror de flesta vet att du har spons vid det här laget. Du skriver mycket vettigt. För en som inte är så prylgalen, som jag t.ex, ger det mycket att läsa om dina erfarenheter om olika master, bräd-shapes etc. Jag har inga möjligheter att testa så mycket grejer som du. Så sluta inte skriva för fanken.

    ….läste ditt inlägg lite noggrannare. Du hotar ju faktiskt inte med att sluta skriva… =)

  • mag

    Medlem
    12 september, 2003 vid 10:58

    mer tips!
    Surfbutiken säljer ut sina RDM för ca 2900kr, se grön annons högst upp. Lätta och 100% kol verkar det som.

    /Magnus, ännu inte sponsrad!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums förlängare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.