-
Förlorad kiteutrustning JP lör 4 oktober. (fuel drake + bräda + sele + dräkt)
Hej, skriver ny tråd för jag skrev dålig rubrik på förra då jag hade bråttom till jobb.
Upptäckte att jag inte hade med mig mina kiteprylar när jag stack ifrån JP Lördag 4de kl 17(typ).
Vi var tyvärr sist från platsen så det är tveksamt att någon kitesurfare sett grejjorna men någon har hittat dom iallafall.
Jag lyckades i min förvirring sätta mig i bilen och svara o prata i telefon innan jag lagt in sakerna i bagaget, bara lagt dom bakom bilen och sedan när jag pratat klart så hade min kopis packat in grejjorna i sin bil o de va dax o dra iväg, och då satt jag redan i förarsätet redo att åka men tyvärr så vart grejjorna kvar.
Grejjorna som försvann var
Liquid Force concept 139 med escalades (vit bräda me wake bindningar)
En Rödsvart fuelväska (röd/svart i backpackerstorlek) som det låg en Blåsvart Fuel 13kvm ’07. Även sleten bom och takoonpump med tryckmätare.i väskan låg också en 6/4 Ripcurl våtdräkt med huva.
Och så låg såklart min svarta Liquidforce sele med naish leash där, för att göra kitett komplett.
HAr förlust anmält hos polis och så, håller tummarna för att dom dyker upp.
Min kompis satte upp nå flyer där grejjorna försvann.Suger som fan dethär, riktigt sur på mej själv.
Hittelön såklart..
Logga in för att svara.