Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › formula?
Taggad: racing
-
formula?
soundwave svarade 19 år, 4 månader sedan 15 Medlemmar · 95 Svar
-
hehe, visst är det roligt att plana!? Det där med att hamna sjömil(nästan) det händer även de bästa, tex mig & soundwave Vid vårat premiärsurf fick vi bli hämtade, skammen var total Fast lyckan efter att ha planat vägde upp det, med råge
-
ska ni åka på surfsession i örebro? jag tänkte ta å dra dit, massa tillverkare med grejjer som man får prova å ja frågade om det fanns båt ssom kunde hämta å det fanns det
-
Helt klart! Det hör till att man skall ha drivit iväg några gånger i sin surf kariär
-
Grattis, var det skräckblandad förtjusning eller?
Ja man får vara snabb som attan att ta sig ur stropparan och in på brädan när man tappar planing annars så lovar den upp took fort!
-
Det är kanoon vind, några små problem bara!
*Inget vatten att segla på.
*Inga prylar med mig -
Gött mé Kina-resa, finns massa fint där (Har jag hört )
Well, idag (tisdag 24:e) så röjde jag och kalle (soundwave) Vänern! Använde främre fotstropparna en del Hängselen blev det inte av att testa, ville skynda mig ut så fort som möjligt -
hej å hå, var ute på björnön i Västerås igår blåste mellan 4-9 ca ganska mkt vågor där, bara freestyle åkare där, riggade 7.2 å drog ut j-r vad det gick, så länge det gick sen vurpa man å så stod man där med den satans brädan vågorna dränkte den pga bredden tror jag ett antal vurpor å volter över masten vart jag så less att nu har ja sålt hela riggen å köpt en 130 liters freeride försöker nu sälja brädan, det är bara å inse att det vart för bökigt för mig.
-
Får hoppas att du får skoj med nya brädan iaf! Vad blev det för något?
-
jadå å jag hade mkt skoj med fomulan med men inte i alla förhållanden :O) det blev en rrd avantride på 130 liter ja e riktigt nöj (med utdeendet ) hehehe så nu ska ja bara sskaffa en rigg typ 7.0 eller nåt , borde bli rätt bra om man bara har råd med en för till fället, ska passa på å tacka för all hjälp jag fått här oxå
-
Har varit i Kroatien i en vecka nu och kan bara säga att deras brädor som finns att hyra är pråmar, buuu! Det blåste måttligt en dag av 7, jag va i Porec. Så akta er för Kroatien
-
Asså en formula bräda kan ju fungera riktigt bra som en nybörjar bräda som sedan är riktig grym när man blir duktig, men den e riktigt skör och dyr så e man nybörjare är det lätt hänt att man råkar förstöra den.
Logga in för att svara.