Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing formula är töntigt!!

• swe-16

Medlem
    1 oktober, 2001 vid 14:19

Vi saknar dig på banan Mac! Det finns bara ett sätt att komma underfund med rädslan….på det igen. Successivt vågar man mer och mer. Prylarna tål mer än vad man tror.

På återseende…..Niclas behöver dig dessutom som träningspartner däruppe i Norrland!

/Per

• pher

Medlem
    1 oktober, 2001 vid 14:32

Hej Mac,

Ja, ditt Art 10 Segel har funkat bra för mig i sommar!. Lite svår riggat är det men väldigt fint att pumpa upp i planing. Kan också känna igen mig i att det kan vara skrämmande när man är toköverriggad på Formulan. Hade en sån dag när jag var dum nog att ta 8,1 seglet och Formulan i vindar uppåt 10 m/s. Kunde långt ifrån skota hem, och när jag väl skotade hem fullt som kom naturligtvis en extra pust och brädan tog vind och en sjuhelvetes smäll.. Som tur va missade jag brädan med bommen,,. *pust*
    Så efter det är jag lite skraj att ta den om det kan tänkas blåsa upp till 8-10, då har jag Been som känns så mycket bättre.
    Men den e perfekt i 4-8 m/s.
    Bara min lilla reflektion…

• swe876

Medlem
    2 oktober, 2001 vid 07:34

En kille som du har inget att vara skraj för. Möjligtvis vilda groupies…
    Dessutom vill vi gärna se fler och större tävlingar i Gävle!

Mer Formula åt folket!
    /Jona – SWE876

• anonym-anvandare

Medlem
    3 oktober, 2001 vid 05:02

Hej Jona,

Konstigt nog så brukar det inte vimla av vilda groupies direkt…kan inte förstå varför?

Kanske kan bli någon tävling igen i Gävle till sommaren, då allt är fixat med nya klubben och allt strul med klubbstugan är löst.

//Mac

• petter

Medlem
    3 oktober, 2001 vid 06:07

Egentligen känns det onödigt att svara men 20-30 knop
    i strålande solsken, hur töntigt kan det bli?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing formula är töntigt!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.