Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Formula Bräda köpes
Taggad: racing
-
Formula Bräda köpes
Publicerad av tegelind på 11 augusti, 2010 vid 14:10Jag vet att detta är fel forum att posta en köpes annons i men jag har provat att posta i köpes
forumet tidigare och inte fått något svar.
Är det någon som har en formula att sälja PM eller maila mig. Pris max 4000:-/petter
Petter.tegelind@hotmail.comtegelind svarade 14 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Förvisso ingen Formula men väger du runt de 75 så lär man hoppa igång kring 5-6m/s http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=29196&title=rad-freespeed-127&cat=12 . Priset är tokbilligt, o det verkar som om både fena o bag ingår…
-
Vad har du tänkt för totalpris för ett formulapaket och vad ska det innehålla för segel?
-
jag hadde tänkt mig ca 7000:- för ett komplett kitt segel max 11kvadrat /petter
-
Jag har fått erbjudande om att köpa en ny fanatic -05 , jag har läst att den inte var så populär bland dom som tävlade, jag har sökt på forumet och hittat endel men inget om hur brädan funkar i lätt vind bara att den inte hängde med konkurerande brädor på krysen och att den blev svår kontrolerad i hård vind. Då jag inte har för avsikt att tävla utan bara nöjes segla med den vind fattiga dagar kan det vara en OK första formula???
-
Jag har inte seglat den själv, men om man inte ska tävla på ganska hög nivå så tror jag att den funkar alldeles utmärkt
-
Nu har jag köpt mig en formula!!
Det blev en Fanatic tt-06, Så nu hoppas jag att det blir en mild höst med många tillfällen
att prova brädan.
Logga in för att svara.