Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula Bräda köpes

Taggad: 

• tegelind

Medlem
    19 augusti, 2010 vid 18:39

även kompletta paket kan vara intressant /petter

• kinetic

Medlem
    19 augusti, 2010 vid 21:13

Förvisso ingen Formula men väger du runt de 75 så lär man hoppa igång kring 5-6m/s http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=29196&title=rad-freespeed-127&cat=12 . Priset är tokbilligt, o det verkar som om både fena o bag ingår…

• swe-496

Medlem
    20 augusti, 2010 vid 07:10

Vad har du tänkt för totalpris för ett formulapaket och vad ska det innehålla för segel?

• tegelind

Medlem
    20 augusti, 2010 vid 13:42

jag hadde tänkt mig ca 7000:- för ett komplett kitt segel max 11kvadrat /petter

• tegelind

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 17:44

Jag har fått erbjudande om att köpa en ny fanatic -05 , jag har läst att den inte var så populär bland dom som tävlade, jag har sökt på forumet och hittat endel men inget om hur brädan funkar i lätt vind bara att den inte hängde med konkurerande brädor på krysen och att den blev svår kontrolerad i hård vind. Då jag inte har för avsikt att tävla utan bara nöjes segla med den vind fattiga dagar kan det vara en OK första formula???

• imported_macts

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 17:58

Jag har inte seglat den själv, men om man inte ska tävla på ganska hög nivå så tror jag att den funkar alldeles utmärkt

• erkan76

Medlem
    28 augusti, 2010 vid 11:20

jag har en fanatic formula-04 som jag har tänkt sälja

• tegelind

Medlem
    29 augusti, 2010 vid 11:32

Du har PM

• tegelind

Medlem
    8 september, 2010 vid 13:32

Nu har jag köpt mig en formula!!
    Det blev en Fanatic tt-06, Så nu hoppas jag att det blir en mild höst med många tillfällen
    att prova brädan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula Bräda köpes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.