Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Formula i 08 till helgen
Taggad: racing
-
Formula i 08 till helgen
Publicerad av imported_mickeo på 23 april, 2010 vid 07:07Tjena är det några som ska köra Formula till helgen?
Mvh
MickeÖswe-496 svarade 14 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Tja, jovars det hade ju varit tänkt så. Har laddat ett par dagar för en kanonsöndag. Oops, glömde redan från förra säsongen hur det brukar bli.
Men var är vinden nu då?
-
Fituna ser ok ut borde kunna bli bris grundvind på SV4-6ms borde på eftermidagen bli runt 8a kan bli betydligt mer ochså om det är riktigt klart väder.
Jag drar dit vid 13 tiden.
Mvh
MickeÖ -
Några av er kanske redan sett den, men det skadar väl aldrig att lägga in den här. Jag tyckte iaf att den här rullen var rätt cool!
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=nOh81Wzig8U&NR=1″]YouTube- formula windsurfing[/ame]
-
MickeÖ wrote:Fituna ser ok ut borde kunna bli bris grundvind på SV4-6ms borde på eftermidagen bli runt 8a kan bli betydligt mer ochså om det är riktigt klart väder.
Jag drar dit vid 13 tiden.
Mvh
MickeÖTjena Micke.
Blev det någon formula segling?
Grymt sugen på att komma ut själv nu! Prognosen framåt ser inte så blåsig ut, bara att hoppas. -
Åkte på Trälhavet på ytterst klen prognos. Det kom lite byar tidvis som det gick att åka i, men guppande överlag för övrigt. Var väl ok med prylarna redan på plats, Uffes strandbuffé i solskenet och lågt ställda förväntningar.
Hade jag tagit omaket och åkt bil skulle omdömet blivit en präktig bomkörning. -
Kan hälsa att Fituna var bra idag. Schysst tryck i 12,0 för mig och Högtalare. Jimmy och Micke B körde 11,0 Micke Ö kommer jag inte ihåg vad han körde för strl.
Jimmy på JP Formula, Micke Ö på Drops Formula, Micke B på *board162, Högtalare på *board 160 eller 161??? och jag på nya Exoceten. -
SWE 496;608469 wrote:Kan hälsa att Fituna var bra idag. Schysst tryck i 12,0 för mig och Högtalare. Jimmy och Micke B körde 11,0 Micke Ö kommer jag inte ihåg vad han körde för strl.
Jimmy på JP Formula, Micke Ö på Drops Formula, Micke B på *board162, Högtalare på *board 160 eller 161??? och jag på nya Exoceten.Nice! Själv hoppas jag på en tur i Gävle imorrn
-
Kan meddela att Gävle levererade härlig formulasegling idag. Stundtals bra tryck i 10,8. Börjar få ordning på trimmet också…kändes bra!
-
Gött att höra Mac..
Hasse4: Det var ingen bris i Söndags iaf. Bara grundvind på 5-8 kanske.
Logga in för att svara.