Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula i helgen

Taggad: 

  • Formula i helgen

    Publicerad av swe-496 på 3 oktober, 2008 vid 14:49

    Vad sägs om att köra i Björkvik på Lördag och Baggensfjärden på Söndag?

    Vilka är på?

    Skulle vilja föreslå att vi ses mellan 10 och 11 båda dagarna på de olika ställena.

    mbokell svarade 15 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • sailorstiffrigg

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 18:13

    Jag kommer köra i morrn, men på Trälhavet eller Värtan om det e några andra gubar som ska köra där.

    Ett annat ställe som e grymt på SV är Ullnasjön(Täby). Har inte kört där på 15 år men det vore kul å testa köra Formula där. Brukar bli jämnare och mer vind där än på både Trälhavet & Värtan på SV + plattvatten. Däremot har jag hört att sjön e grund, frågan e bara hur grund. Så länge det e djupare än 70cm så är det ju lungt.

    Mats 0708 933 971

  • andreas-t

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 20:25

    @sailorstiffrigg 504829 wrote:

    Ett annat ställe som e grymt på SV är Ullnasjön(Täby). Har inte kört där på 15 år men det vore kul å testa köra Formula där. Brukar bli jämnare och mer vind där än på både Trälhavet & Värtan på SV + plattvatten. Däremot har jag hört att sjön e grund, frågan e bara hur grund. Så länge det e djupare än 70cm så är det ju lungt.

    Var kliver du i någonstans? Förr gick det väl att kliva i på östra sidan, strax söder om golfbanan, men nu tror jag att det är någon vägbom som hindrar att man kommer ned dit.

    Det finns en liten brygga vid Ullnabacken. Undrar om det går att kliva i från den? Annars är det mycket vass längs stränderna på södra sidan om sjön.

  • mbokell

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 20:34

    KAn inte i Morgon, ska på bröllop.
    Men Söndag efter 12.00 kan jag nog :o)
    /Micke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.