Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula mot Tornado

Taggad: 

• Formula mot Tornado

Publicerad av anonym-anvandare på 13 augusti, 2002 vid 08:55

Hej
    Jag heter Jacob och jag seglar Tornado. I Sverige tävlar just nu tre båtar om en OS plats. Vi vill utmana några Formula seglare på Triangelbana i Malmö eller i Göteborg senare i höst eller till våren. Nu börjar vi ta upp intresseanmälan. Skriv ett mail till mig om ni är intresserade.
    Hälsningar Jacob Jacobsson
    e-mail jja@orifarm.se

anonym-anvandare svarade 22 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • swe-16

Medlem
    13 augusti, 2002 vid 10:08

Gryyyyymt coolt. Hoppas Lilja o Bobban nappar. Emanuelsson borde ju kunna haka på var än det blir.

Vill ni bli förnedrade uppe i Sthlm är det bara att höra av sig! 😉

Go get them boys!

Mina förhandstips:
    <5 m/s Formula chanslös
    5-6 m/s jämna race
    >6 m/s Formula “whoppar”!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2002 vid 11:59

Ett intessant initiativ då det ju heter att Tornado är seglingens Formel 1. Jag har även förstått att ni numera seglar med kolfiberpeke, större gennaker och högre skuret storsegel. Jag ställer upp. Möjligtvis på kryssen har i chans. Dock hoppas måste en undre vindgräns på 5m/s gälla.
    Hör av dig om mer detaljer!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2002 vid 14:53

Även jag ställer upp Jacob. Skulle vara skönt att piska upp Dig, Martin Strandberg och Hans Wallén.
    -SWE175-
    Sebastian Larsson

• swe-16

Medlem
    14 augusti, 2002 vid 07:51

…för att få jämförbara race. Med tanke på att det är besättningar som tävlar om en OS plats så är det ju inga duvungar formulaseglarna skall möta precis. Det vore kul om Liljeheden (SWE4), Åberg (SWE12) och Emanuelsson (SWE55) kunde tänka sig att vara med…då finns det liksom inget att skylla på om vi skulle få stryk och det blåser mer än 6 m/s.
    mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2002 vid 14:17

Tänkte bara höra om det har blivit något race ännu eller om det har kommit av sig helt…Om ni har kört skulle detva kul o höra hur det har gått…?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula mot Tornado

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.