Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula på Trälhavet

• herr-pelegrin

Medlem
    9 november, 2012 vid 18:05

Hoppas Du får en bra dag! Själv packade jag ihop en del av mina lättvinsprylar förra söndagen efter en ok fredag men man blir lite sugen i väntan på att isarna ska lägga sig. Får se hur mycket det brallar i södra skärgården i morgon om man vågar sig ut. Frost på backen och is i pölarna.

• levieux

Medlem
    9 november, 2012 vid 21:34

Jag ignorerar smärtan jag har i armbågen (kan knapp lyfta en bok) och kommer för att segla det som kan vara sista gången för säsongen!

• herr-pelegrin

Medlem
    10 november, 2012 vid 14:49

Det var ju ok temp i luften men kanske lite svalt om tårna. Hemmaspoten som vanligt usel när det är dragning åt sydost – runt 160 grader. Ni hade det säkert bättre.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formula på Trälhavet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.