-
Formula på Trälhavet i dag 29:e maj
Ser ut att bli ett gäng som kör i dag. Åker ut nu.
Häng på!
Mats Nilsson
0708 933 971
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Formula på Trälhavet i dag 29:e maj
Taggad: racing
Ser ut att bli ett gäng som kör i dag. Åker ut nu.
Häng på!
Mats Nilsson
0708 933 971
Jag tror att vi räknade ihop till 15 st vindsurfare idag. En skön blandning av 7 formula, ett par Kona, raceboards och freeride — allt från rutinerade gamla rävar till den elev som tog sin första lektion i vindsurfskolan idag. Två tjejer bland åkarna.
Härligt att se ett sådant vimmel av segel på vattnet. Efteråt var jag själv helt slut efter 5.5 timmar på vattnet. Det tog halva kvällen och all mat + snask som jag orkade stoppa i mig för att bli människa igen.
Kul att komma förbi och prata formula med alla. Har nu blivit sugen att köpa en egen.
Kommer nog att ha lite fler frågor med valet av brädda.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Formula på Trälhavet i dag 29:e maj
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.