Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Formula träningsläger 2012 när isen hittat hit
-
Formula träningsläger 2012 när isen hittat hit
Publicerad av klang på 31 oktober, 2011 vid 19:08När isen lagt sig i Skåne så börjar de långsamt men säkert krypa i kroppen… funderar starkt på att börja planera en liten tripp till Holland (t.ex. Oosterland).
Är inte helt säker på om inte isen hittar dit också… får väl se hur kallt det blir i vinter… tänkte mig 3-4 dagars surf… och sticker på prognos…
Några andra tillgängliga sydliga resmål (surfbussen) som rekommenderas?
mattias-j svarade 13 år sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Klang: Leucate…visserligen “några mil” extra men betydligt behagligare temperaturer… Eller så bygger du en isplanka o kör järnet på isarna, mycket roligare än man kan ana:)
-
kinetic;674473 wrote:Klang: Leucate…visserligen “några mil” extra men betydligt behagligare temperaturer… Eller så bygger du en isplanka o kör järnet på isarna, mycket roligare än man kan ana:)
Det är lååångt dit… men om det blir en kall vinter så har man kanske inget val…
-
SWE117;674496 wrote:Och jag då, får jag också plats?:wink:
Jag har också en buss;-) Bara jag får låna lite segel så finns det plats även i min.
-
Låter som en utmärkt ide… har lite dagar ledighet att ta ut!
-
SWE117;674496 wrote:Och jag då, får jag också plats?:wink:
Det ordnar vi på något vis 😛
Hur långt orkar man köra för 3-4 dagars surf… ?
-
Ni har ju JÄTTENÄRA till La Franqui…. max 195 mil 😉
Med autobahn, några olika chaffisar, Red Bull och chips, så är ni där på 17-18 timmar. Åk en eftermiddag, kör hela natten så kan ni segla runt lunch. Jag flyger till Montpellier så kan ni hämta upp mig där 😀 . Blir ju kanon Klang!! Visst ja, har ingen formulabräda. Var det formula du skulle ner och segla??
Logga in för att svara.