Taggad: 

• joachim_larsson

Medlem
    24 mars, 2010 vid 06:03

Tjejen har annars en gämn serie, men gammal är äldst Antonio……

• hartwig

Medlem
    25 mars, 2010 vid 15:10

Intressant att läsa att A.Albeau, FRA 192 på JP-formulan leder stort efter nio seglingar. FRA 531, Warembour ligger nia, också på JP. Den som har designat JP-brädan tycks med andra ord lyckats bra med sin uppgift. NM-vinnaren från i höstas, Jesper Westerström från Danmark verkar ha det lite motigt i den tuffa konkurransen. Det spelar kanske roll att han bytt från Neil-Pryde till Severne-segel ? Populärast fenor är Kashy följt av Deboichet.
    Hurricane verkar inte vara något för dom här sammanhangen, då jag endast kan utläsa att en seglare använder dylik. Sen finns det en del fenor vid namn Boss, Virus, IFJU, VMG och Z-fins. Jag har inte tidigare hört talas om dem, men någon där ute kanske kan förklara ?
    Grattis Dala till premiärseglingen. Jag planerar att göra premiär nu till helgen. Får se om det blir vid östra eller västra Skånes kust.
    SWE-412

• p-malmkvist

Medlem
    27 mars, 2010 vid 12:47

Kul att Antoine byter till ”gamla RSR” och vinner.. Verkar vara det bästa seglet, skönt att man har fyra st av dem:cool2:

• bronken

Medlem
    7 april, 2010 vid 05:38

JP Brädan är väl shapad av Mike Zajicek som även gör Mike’s Lab brädan, i alla fall är det så jag har fått höra. Fina grejjor det. Årets modell är L10
    http://www.mikeslab.com/

Intressant är att en helt handbyggd bräda från Mike inte kostar mer än en mass producerad från fabrik i Kina. Sen kanske man får vänta lite på en.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.