Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formulapremiären avklarad

• Formulapremiären avklarad

Publicerad av stefanlindmark på 3 april, 2011 vid 15:53

Trälhavet bjöd på hyggliga förhållanden idag. Fullt tillräckligt för att tydligt känna hur otränad jag blivit under vintern. Tre stycken trotsade allmänhetens uppfattning om lämpligt badväder — jag, Mats och Miguel.

På väg ut efter lunch. Det var praktiskt att bara kunna lägga upp brädan på isen för en paus:
    1238151580_fSgB4-XL.jpg

Efter att ha kommit tillbaka från pass 2. Isen har stängt av stranden och jag fick gå in runt hörnet till vänster. Kändes bättre att jumpa in lite snajdigt på 3 st isflak än att ta sig genom 200 meter drivis:
    1238151609_E2vje-XL.jpg

stefanlindmark svarade 13 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Formulapremiären avklarad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.