Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Förnedra sig lite igen?
-
Förnedra sig lite igen?
Posted by sourra on 31 augusti, 2008 at 21:52Trots att jag lovat dyrt och heligt att aldrig mer surfa i Onsalafjorden sen den senaste förnedringen överväger jag att bryta mitt löfte. Andra bra bud på spots inför måndagens SO-helvete?
neven replied 16 years, 3 months ago 21 Members · 36 Replies -
36 Replies
-
Heeeey, så illa är det inte på Dragetvägen. Jag skall dit, syns där mannen.
Robert -
Vafalls!? Torkel som är något av det finste västkusten har att bjuda på 😉 .
Annars kan man ju dra ner till Olofsbo? Jag är redo efter lunch.
Brushanen – Ska du till TT eller Draget? Och när? -
Johan, självklart skall du med och förnedras :). Hjälper dig så gärna att trassla upp dina linor efter den obligatoriska 300m vadningen i dynga. Ett trick som du måste erkänna sitter varje gång :). Någon som är på lite samåk? Tror även vi kan dra med Opera-Anna. Ompa-Tompa, när åker du?
-
@Che_Riff 495749 wrote:
Johan, självklart skall du med och förnedras :). Hjälper dig så gärna att trassla upp dina linor efter den obligatoriska 300m vadningen i dynga. Ett trick som du måste erkänna sitter varje gång :). Någon som är på lite samåk? Tror även vi kan dra med Opera-Anna. Ompa-Tompa, när åker du?
Heyheyhey, länge sen man såg dig on-line! 😉 . Åker framåt eftermiddagen. När kan du komma loss? Klart vi ska få med Opera-Anna, när slutar hon?
-
Jag kan tänka mig hänga med och fota lite kanske. Isf är nog TT da shit.
-
Das shit vet jag inte men shit är det i alla fall. Vad säger herrarna om avfärd från knölen kring kl 17?
-
sourra;495784 wrote:Das shit vet jag inte men shit är det i alla fall. Vad säger herrarna om avfärd från knölen kring kl 17?
Funkt bra. Tar med mig våtdräkt så jag kan fota med vidvinkel när du kiteloopar över mig 🙂
-
@sourra 495718 wrote:
Trots att jag lovat dyrt och heligt att aldrig mer surfa i Onsalafjorden sen den senaste förnedringen överväger jag att bryta mitt löfte. Andra bra bud på spots inför måndagens SO-helvete?
hehe det blir nog att du får bita ihop å köra TT, men det blir väl ganska byigt där på SO? Sydost funkar utmärkt i Draget annars ute på udden….jag menar om du inte vill förnedra dig i shiten igen, och bryta dina löften
-
Olofsbo var jättetråkigt idag…. Synd bara att man inte orkar mer än 4-6 timmar…. Men kör ni i skiten 😉
-
fan sourra,,det måste varit dagen d idag i tt,,,två st va ute+kiteskola,,det va nog mellan 0-13m/s,drakarna ramlade ner hela tiden…jag drog hem igen
-
Nån från göteborg som har plats över i bilen till torkel eller draget?! 0704908989
-
Tjena,
hade dragit om jag inte redan var bortlovad på annat.
Imorgon har jag bil och räknar med att sticka efter jobbet (Mölndal).
Log in to reply.