Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förnedra sig lite igen?

• tote

Member
    1 september, 2008 at 19:04

@johnk 495940 wrote:

hur var det?

Sjukt byigt (som vanligt i Torkel) men sol, varmt och körbart framåt eftermiddagen. Var ute i 2 timmar. Ett par minuter efter vi satt oss i bilen kom regnet 😀 .
    Gött för er andra!!! Moahahahahaha

• debkausf

Member
    1 september, 2008 at 19:44

@Haze 495867 wrote:

Olofsbo var jättetråkigt idag…. Synd bara att man inte orkar mer än 4-6 timmar…. Men kör ni i skiten 😉

Olofsbo var perfekt! Var tokjämn o fin vind 3 tim ikväll tills regnet kom!:smile:

• haze

Member
    1 september, 2008 at 21:44

@debkåusf 495960 wrote:

Olofsbo var perfekt! Var tokjämn o fin vind 3 tim ikväll tills regnet kom!:smile:

Jo vi va tre st där i 6 timmar… Så nog var det fint. Innan pöbeln kom och regnet så klart…

• arild

Member
    1 september, 2008 at 21:55

@Haze 496016 wrote:

Jo vi va tre st där i 6 timmar… Så nog var det fint. Innan pöbeln kom och regnet så klart…

Jag kitesurfade vågor i varberg på sydost nytt spot riktigt nice haze:tongue:

• haze

Member
    1 september, 2008 at 22:08

@Arild 496019 wrote:

Jag kitesurfade vågor i varberg på sydost nytt spot riktigt nice haze:tongue:

Svin……

• sourra

Member
    2 september, 2008 at 00:16

Det tar emot att behöva säga det men jag hade en av mina gottigaste sessions ever i den koskitslagunen. Det var så platt, så platt – som att köra på smält smör. Vi är kompisar igen, jag och TT.

Här är lite skott som Neven tog:

• rusiak

Member
    2 september, 2008 at 03:52

Gööööött pågar! Fina bilder Neven, bra köttat Snurra!

//Kronblom

• johanw

Member
    2 september, 2008 at 04:30

fan va gött grabbar!!

• neven

Member
    2 september, 2008 at 07:23

Haha, gött! Blev ju lite bilder i alla fall. Det är ett schysst ställe att ta kort på: sitta i båten och säga åt er att göra tricken max 1 meter ifrån… 🙂 Nästa gång får vi hoppas på lite mindre moln och lite mer ljus så… och lite färre folk som envisas med att gosa med hästarna längst ner i viken…

• trumpeten

Member
    2 september, 2008 at 07:31

Jäklarns vad fint det ser ut, aldrig sett sånt smör med så mycket tryck i draken som du ser ut att ha Johan. Bra kört.

Idag drar jag till Askim nån timme vid halv 1

• nic

Member
    2 september, 2008 at 07:31

Sjysta bilder å kul att ni är vänner igen sourra. Jag kurerar min hals så har lovat mig själv att bara surfa 1 dag denna veckan 😛 nic

• kvabbso

Member
    2 september, 2008 at 07:41

Du får ta på dig ordentligt, så du inte fryser darling, tänk på prostatan

• bennylundin

Member
    2 september, 2008 at 08:11

är det en krycka i båten`??
    krycksurfing? eller kryckwalkin på torkelstorps dybotten? hur fan går det till

• plattvatten

Member
    2 september, 2008 at 08:29

Låt de nya stolparna vid piren stå där! Ligger ett rostigt motorblock där, att man inte ha landat på detta innan när man har skuttat över piren är en trissvinst. Jag gick i 2 timmar och plockade ett ton sten i väntan på vind, så nu är det bara och köra stenhårt. TT har käkat brädor för 10 papp, plus många fotskador genom åren, så det träningspasset kommer nog att löna sig.

• sourra

Member
    2 september, 2008 at 08:33

Nya stolpar vid piren? Vi rör inga stolpar, vi undviker dom =) Bra jobbat med plockandet tompa.

Page 2 of 3

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förnedra sig lite igen?

You must be logged in to create new discussions.