Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Förnedra sig lite igen?
-
bennylundin;496069 wrote:är det en krycka i båten`??
krycksurfing? eller kryckwalkin på torkelstorps dybotten? hur fan går det tillHaha, japp, mina kryckor.Knäfraktur. Jag kan säga att gå i dyn i TT är inte det lättaste med kryckor. Man sjunker ner en bra bit varje gång och får rycka upp den. Har fortfarande kvar lite sunkvatten i kryckan som kommer fram titt som tätt…
Det var första gången i våtdräkt efter skadan och man blev ju inte liiite sugen på att hoppa på en bräda och köra. Blev ingen surf den här gången men knät börjar kännas stabilt igen så det får bli lite lättvindssurf med skimboard vid nästa tillfälle.
-
ofan, hoppas det blir bra i knäet.
vet hur det är och sitta o kolla på, laga knäet efter korsbandet tacka för sig i vintras, men nu är det bara kötta igen 🙂 -
@Neven 496053 wrote:
Haha, gött! Blev ju lite bilder i alla fall. Det är ett schysst ställe att ta kort på: sitta i båten och säga åt er att göra tricken max 1 meter ifrån… 🙂 Nästa gång får vi hoppas på lite mindre moln och lite mer ljus så… och lite färre folk som envisas med att gosa med hästarna längst ner i viken…
He he. Max 1 meter? Inte nöjd med att gå på kryckor eller? 😉 Men bra kort blev det!
-
johnk;496127 wrote:He he. Max 1 meter? Inte nöjd med att gå på kryckor eller? 😉 Men bra kort blev det!
Mest för att jag använde Sourras nya vidvinkellins 10-22mm. Man kan vara centimeter ifrån och ändå få med en hel gubbe… 🙂 Är man inte toknära så blir motivet väldans litet…
Log in to reply.